نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. شهريور 1396 - 11:48
http://safiredena.ir/
رئیس امور آبفای روستایی شهرستان دنا خبر داد:
افتتاح دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان دنا
پروژه آبرسانی در دو روستای توت نده بخش پاتاوه و دینگو از بخش سادات محمودی با حضور نماینده بویراحمد و دنا و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سفیر دنا؛ رئیس امور آبفای روستایی شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار سفیر دنا گفت: پروژه آبرسانی در دو روستانی توت نده بخش پاتاوه و دینگو از بخش سادات محمودی از محل اعتبارات استانی به اجرا درآمده است که امروز با حضور نماینده بویراحمد و دنا به بهره برداری رسید.

ایرج کریمی با اشاره به اینکه فاز یک پروژه آبرسانی در روستای توت نده راه اندازی شده است و اکنون فاز دوم این پروژه آماده بهره برداری است افزود: مراحل اجرای این پروژه شامل احداث 120متر دیوار حفاظتی، خرید تملک زمین، خرید اشتراک و احداث شبکه برق، خرید تابلوی برق، خرید پمپ و راه اندازی سیستم پمپاز دوم بوده است که در مجموع 490 خانوار را تحت پوشش آبرسانی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد:دو باب مخزن با حجم 1000متر مکعب و شش ونیم کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال جهت بهره برداری از این پروژه احداث گردیده است که در مجموع با بودجه ای معادل چهار میلیاردو 360میلیون ریال به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس امور آبفای روستایی شهرستاد دنا بیان کرد: پروژه آبرسانی دینگو سادات محمودی از دیگر پروژه های آبرسانی شهرستان دنا می باشد که با احداث دو و نیم کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال در مجموع 33 خانوار را تحت پوشش آبرسانی قرار خواهد داده است که با اعتباری معادل یک میلیارد و 700میلیون ریال از محل اعتبارا استای به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/د

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی