نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. شهريور 1396 - 15:02
فرمانده مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت:اکنون ما ریزه خور خون شهدا هستیم که می‌بایست از راه و یاد آنها دریغ نکرده و آنها را نیز فراموش نکنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی چرام،سید حمزه محقق زاده در جلسه شورای اداری شهرستان چرام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام و شهدای دفاع مقدس بیان کرد: اکنون ما مدیون خون شهدا هستیم که می‌بایست از راه و یاد آنها دریغ نکرده و آنها را نیز فراموش نکنیم.

 

وی با بیان تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: امیدواریم که با تقارن این هفته و ایام باشکوه سوگواری سیدالشهدا بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

 

محقق زاده عنوان کرد: در جهان دیده نشد است که چندین کشور برای نابودی کشوری دیگر قیام کنند و در دفاع مقدس نیز نتوانستند هیچ غلطی کنند.

 

وی اضافه کرد:برنامه‌های زیادی در این هفته مد نظر خواهیم داشت که آماده سازی یگان ها، دسته ها و تمارین بسیجیان پایگاه های مقاومت از جمله این برنامه ها در روز اول هفته دفاع مقدس می باشد.

 

فرمانده مقاومت بسیج شهرستان چرام در ادامه سخنان خود گفت: موارد و الزامات برنامه اولین روز هفته دفاع مقدس را آماده می کنیم که مهمترین آنها استقرار خودروها،سیستم برق‌رسانی، امنیت فضای سخنرانی و رژه حماسی، جلوگیری از تردد زیاد خودروها می‌باشد.

 

وی افزود:شروع‌کننده هفته دفاع مقدس در شهرستان چرام و بخش سرفاریاب وهمچنین روستاهای اطراف،غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/ص

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی