نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. شهريور 1396 - 15:30
سرپرست فرمانداری چرام با اشاره به مدیران شهرستان خاطرنشان کرد: مدیران و افرادی که نتوانند در راستای دولت تدبیر و امید و محورهای مشخص شده شخص دکتر روحانی گام بردارند،در جمع ما نخواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی چرام،ظهر امروز داریوش پاداش سرپرست فرمانداری شهرستان چرام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیان کرد: ائمه اطهار رشته اتصال ما با خداوند متعال هستند.

 

وی با اشاره به اتفاقات دوران دفاع مقدس عنوان کرد: سکانداران ظلم و ستم به تقویم بین المللی هم توجه نمی‌کنند.

 

سرپرست فرمانداری چرام گفت: بارها گفته ام و باز هم میگویم هیچ خانواده ای نیست که متصل به شهدا نباشد.

 

 وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اضافه کرد:با شروع مدارس رونق خوبی در خانواده‌ها مشاهده و احساس می‌شود.

 

پاداش با اشاره به مدیران شهرستان خاطرنشان کرد: مدیران و افرادی که نتوانند در راستای دولت تدبیر و امید و محورهای مشخص شده شخص دکتر روحانی گام بردارند،در جمع نخواهند بود.

 

پاداش در ادامه گفت: محدود مدیرانی که در جمع ما نبودند،در راستای اهداف نظام و دولت حرکت نکردند و به تذکرات ما نیز توجهی نداشتند.

 

وی در ادامه سخنانش به جایگاه ما در دنیا پرداخت و گفت :جایگاهی که در حال حاضر کشور ایران دارد را مرهون خون شهدا هستیم و مسلمانان دنیا در مراسم حج تمتع به پاس ارزشمند بودن ما،عکس یادگاری با ایرانیان می گیرند.

 

سرپرست فرمانداری چرام  اضافه کرد:دوران دفاع مقدس جنگ نابرابری بود که اگر یاد و خاطره شهدا و امام حسین علیه السلام نبود،اکنون ما بسیاری از دست آورده ها را نداشتیم.

انتهای پیام/ص

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی