نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. شهريور 1396 - 14:03
سید عبدالصفا نجاتی گفت: امروزه می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران به عنوان عتیقه معرفی کنند اما باید هوشیار باشیم و همان کسانی که سیلی خوردند و همچنین افراد غفلت در کشور قصد دارند الگوهای دفاع مقدس را تغییر دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی چرام،سید عبدالصفا نجاتی  یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم رزمایش رژه حماسی شهرستان چرام و همچنین در جمع بسیجیان این شهرستان بیان کرد: روزی که انقلاب پیروز شد چنان سیلی محکمی بر استکبار جهانی زده شد که پشت سازمان ملل،خوی استکباری خود را نشان داد و هنوز از آن سیلی می نالند.

 

وی افزود:  عصبانیت استکبار از انقلاب اسلامی نبردم و جنگ دشمنان با جمهوری اسلامی با خدای انقلاب است.

 

یادگار هشت سال از انقلاب در ادامه گفت: این افراد با انقلابی که ما را به عرصه های بالای رساند، کار دارند چرا که پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا را به خطر انداخت و به همین دلیل از انقلاب ترس دارند.

 

نجاتی عنوان کرد: انقلاب حکومتی است با زیربنای مردم سالاری دینی که برای همه افراد حرف،سخن و برنامه دارد و آمریکا نیز به دنبال انقلابی که چنین وضعیت را نداشته باشد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: هویت استکباری آمریکا توسط انقلاب اسلامی نشان داده شد.

 

وی با توجه به اهداف برخی از دشمنان تصریح کرد: امروزه می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران به عنوان عتیقه معرفی کنند اما باید هوشیار باشیم و همان کسانی که سیلی خوردند و همچنین افراد غفلت در کشور قصد دارند الگوهای دفاع مقدس را تغییر دهند.

 

نجاتی افزود: جبهه حق جلوی این اقدام را می گیرد و سیلی محکمی بر استکبار جهانی خواهد شد اما به شرط اینکه مردم ما هوشیار باشند.

 

سخنران رزمایش نیروه های نظامی و انتظامی در چرام گفت: وقت آن شده است که بدانیم درمان بیماری اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است چرا که با تمام ائتلاف جهانی در دوران دفاع مقدس نتوانستند یک کیلومتر از مرز جغرافیایی جمهوری اسلامی را به تصرف خود در بیاورد و ما ثابت انقلاب اسلامی حکومتی کارآمد است.

 

وی با بیان اینکه مرزهای کشورهای مختلف را مدیریت انقلابی فرا گرفته است،تصریح کرد: مدیریت جهادی و انقلابی از دستاوردهای دفاع مقدس است که مرزهای بیشتر کشورها را فرا گرفته است و بعضی نباید بگویند که حکومت و خشم است.

 

نجاتی اظهار کرد:عوامل پایداری در دفاع مقدس ذکر اهل بیت علیهم السلام و اطلاعات از اوانر ولی فقیه بود و روحیه جهادی و انقلابی در دفاع مقدس مشکلات تاکتیکی آن دوران را حل کرد.

 

وی با بیان اینکه مدافعان حرم با خداوند معامله کردند، گفت: چرا برخی ها به هدف این عزیزان توجه نمی کنند زیرا آنها با خداوند معامله کردند.

 

انتهای پیام/ض

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی