نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. شهريور 1396 - 20:22
خطیب جمعه سی سخت با بیان اینکه ترامپ از درون شکست‌خورده است و منفور ملت خودش است خاطرنشان کرد: رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس به ما آموخت که امریکا همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سفیر دنا؛ خطیب جمعه شهر سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و بیان رشادت های رزمندگاه در جبهه جنگ، حلول محرم ماه حزن و اندوه اهل بییت را به عموم شیعیان تسلیت گفت.

حجت الاسلام مصباح نژاد جریان جاهلیت را زمینه ساز وقوع حادثه کربلا دانست و اظهار داشت: جاهلیت به سه دسته تقسیم می شود که شامل جاهلیت قبل از بعثت رسول الله(ص)، جاهلیت بعد از بعثت و جاهلیت مدرن و اخرالزمانی که نمونه آن پدید آمدن گروه های تکفیری و داعشی و امثال آنهاست.

مصباح نژاد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از پیام های اصلی عاشورا بود عنوان کرد: ماه محرم ماه ارزشهایی است که در وجود اباعبدالله متبلور شده است.

امام جمعه سی سخت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: تقارن ایام محرم و شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین با هفته دفاع مقدس سبب گردیده است تا فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی به وجود آید، و این مهم بر عهده آموزش و پرورش و معلمان است.

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت ما باید در پرورش نسل های عاشورایی، عدالت طلب و ظلم ستیز کوشا باشد و نسلی تربیت کنند که همچون شهید فهمیده و شهید حججی سرتسلیم در مقابل دیوهای زمانه فرود نیاوده و حاضراند سر بده ولی یک وجب از خاک وطن را به دشمن ندهد.

مصباح نژاد به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، مجلس خبرگان با تاکید برنگاه انقلابی و لزوم تشکیل هیت اندیشه ورز، مجلسی استثنایی و بی‌نظیر از لحاظ ترکیب، کارکرد و وظایف است که این باید در کنار وظایف کنونی خود،  یک نگاه و ارزیابی کلان و راهبردی به مسیر و حرکت انقلاب اسلامی داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا در ادامه به اظهارات سخیف، ابلهانه وجاهلانه رئیس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این ادبیات ادبیات تبهکاران و جاهلان است.

مصباح نژاد با اشاره به سکوت رسانه های دنیا و آزادیخواهان عنوان کرد: امریکا تروریسم به ذات است و ترامپ نماد جاهلیت مدرن و مایه شرم و سرافکندگی نخبگان امریکاست و دولتمردان ما باید اسناد جنایات امریکا در کشورهای مختلف را منتشر کرده و برای جوامع بشری روشنگری کنند.

خطیب جمعه سی سخت با بیان اینکه ترامپ از درون شکست‌خورده است و منفور ملت خودش است خاطرنشان کرد: رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس به ما آموخت که امریکا همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام مصباح نژاد در پایان به تاکتیک جدید امریکا جهت بحران سازی در فضای پساداعش درعراق اشاره کرد و ابراز داشت: همه پرسی استقلال کردستان فتنه جدیدی است  که زمینه مناسبی برای تحکیم حضور نظامی آمریکا و افزایش مداخله‌گری این کشور خواهد بود و کردها در صورت تقبل باید عواقب آن بپذیرند.

انتهای پیام/د

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی