نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. مهر 1396 - 10:51
استاندار کهگیلویه بویراحمد ساعتی پیش با حضور در مدرسه شاهد واقع در خیابان معلم زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس استان را همزمان با سراسر کشور نواخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ استاندار کهگیلویه بویراحمد ساعتی پیش با حضور در مدرسه شاهد واقع در خیابان معلم زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس استان را همزمان با سراسر کشور نواخت و با حضور در یکی از کلاسهای درس در کنار دانش آموزان به یاد دوران دانش آموزی نشست.

اسوج برگزار شد به تقارن هفته دفاع با ایام محرم و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت:هر کدام از این مناسبت ها و ماهها پیامی پیامی دارند که باید همه ما با پیام ان اشنا و به عنوان سرفصل مسیر از انها استفاده کنیم.

احمدی به پیام ماه محرم و الحرام و زنده مانده این فرهنگ زنده تاریخ اشاره کرد و افزود:پیام ماه محرم، دغدغه دین است پیامبران ما این همه رنج را برای دین تحمل کردند و امروز وظیفه ماست به عنوان رهروان پیامبران و امامان بزرگ دین مبین اسلام، دغدغه دین را داشته باشیم.

راه و روش مسئولان دغدغه حسینی باشد

وی خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی و اصلی محرم دین اسلام بوده و هست و اگر دغدغه مردم و مسئولان دغدغه دین نباشد آنها حسینی نیستند.

استاندار یکی از پیام مهم و اصولی هفته دفاع را حفظ انقلاب و خط ولایت فقیه دانست و افزود: پیام هفته دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست، رشادت هایی که جوانان این مرز و بوم در اویل انقلاب برای پاسداری از این مرز و بوم برای خونها و جانها دادند.

اقتدار و استواری پیام هفته دفاع

احمدی پیام هفته دفاع را استواری و اقتدار داخلی و زیر بار زور نرفتن دانست و گفت: پیام و مفهوم کلی هفته دفاع مقدس این است که ملتی که از امام حسین(ع) پیروری می کند زیر بار هیچ  ابر قدرتی نخواهد رفت.

در برابر قلدرها خواهیم ایستاد

وی در ادامه به سخنان ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل اشاره کرد و گفت:سخنان ریاست جمهوری در سازمان ملل نشان داد که ایران در برابر قلدرها سرتعظیم فرو نخواهد آورد.

استاندار با تشریح مواضع دکتر روحانی در سازمان ملل در پاسخ به اتهامات ترامپ علیه ایران تاکید کرد و افزود: ایران اسلامی در 38 سال گذشته زیر بار هیچ ظلمی نرفته و مطمئن باشید این راه ادامه دارد .

احمدی گفت:اگر بخواهیم راه انقلاب اسلامی را ادامه دهیم باید در حوزه علمی به پیش برویم و توسعه مباحث علمی راه پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود .

وی با بیان اینکه راه علم و دانش می تواند سبب شکوفایی انقلاب ایران اسلامی در تمام ادوار باشد ، اظهار داشت : وظیفه دانش آموزان و معلمان ایران اسلامی در این راه بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود .

استاندار در ادامه به پیام مهراشاره داشت و افزود:اگر میخواهم مسیر اباعبدالله حسین(ع) و دفاع مقدس را ادامه دهیم باید در عرصه علمی موفق و توانمند باشیم.

حربه دشمن در جنگ نرم است

احمدی به جنگ نرم و حربه دشمن برای هجوم به ایران اسلامی در این جنگ اشاره کرد و افزود: امروز جنگ دنیا جنگ نرم است اما می طلبد در دنیای کنونی هم در عرصه مستقیم نظامی مجهز و جنگنده نوین داشته باشیم و هم در عرصه علم باید موفق تر باشیم.

وی در ادامه به توسعه سواد دیجیتال در عرصه دانش آموختگی دانش آموزان نیز اشاره داشت و افزود: فصل اول دانش آموزان امروز باید سواد دیجیتال و کارآفرینی باشد و اگر در این موارد موفق باشیم می توانیم پیام دفاع مقدس و محرم را نشان دهیم.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا