نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. مهر 1396 - 13:05
http://safiredena.ir/
به مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار شد:
آیین زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید چمران سی سخت+تصاویر
همزمان با اول مهرماه روز بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، طی مراسمی با حضور مسوولین و دانش آموزان زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید چمران سی سخت به صدا درآمد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سفیر دنا؛ سپهدار مجلسی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا صبح امروز در آئین زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید چمران سی سخت با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و ماه محرم اظهار داشت: این آئین فرصت مناسبی است تا خوش آمد ویژه خدمت دانش آموزان و جویندگان علم و دانش که آینده سازان این مملکت هستند داشته باشم و مراتب قدردانی خود را نسبت به معلمان دلسوز، مومن و انسان ساز جامعه اعلام دارم.

وی در بخش دیگر از سحنان خود ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان افزود: امروز این آبادی و آبادانی و امنیت را مدیون شهدا و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا عنوان کرد: شهدا وظایف خود را به نحو احسنت انجام دادند، حال وظیفه ماست که نسبت به شهدا وفاداری خود را نشان داده و دین خود را ادا نمائیم که در این بین وظیفه فرهنگیان ومعلمان صدچندان است زیرا که با احساس مسئولیت باید به فکر تعلیم وتربیت آینده سازان کشور باشند.

مجلسی نژاد با بیان این موضوع که تا زمانی کشور بر مدار شهدا می چرخد هیچ خطری متوجه آن نمی شود افزود: تهاجم فرهنگی موضوعی است که باید بسیار جدی گرفته شود و راهکارهای جلوگیری از آن تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص در اولویت بودن موضوع تعلیم و تربیت در کشور بیان کرد: سایر دستگاه ها باید پشت سر آموزش و پرورش قرار گرفته و با حمایت همه جانبه خود آن را در اصلی ترین رسالت خود یعنی تعلیم و تربیت یاری کنند.

گفتنی است این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان دنا، بازرسین ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان،جانشین فرمانده انتظامی دنا، فرمانده سپاه شهرستان دنا، فرماندار دنا، اعضای شورای اداری، اعضای شورای تأمین، رئیس ثبت احوال دنا، فرمانده پلیس راه دنا ، رئیس کمته امداد شهرستان دنا، شورای شهر وکادر هنرستان شهید چمران سی سخت با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد .

لازم بذکر است نمایشگاه عکس و آثار دفاع مقدس همزمان با شروع سال تحصیلی در طول ایام هفته دفاع مقدس در هنرستان شهید جمران جهت تماشای عموم دایر می باشد.

انتهای پیام/د

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا