نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مهر 1396 - 10:25
نرم افزار "قهرمان ماندگار"به عنوان جامع ترین نرم افزار ساخته شده در خصوص معرفی شهید حججی به شمار می رود و به دست توانمند مهندسین هم استانی با مدیریت تیم خبری چهارفصل تهیه و طراحی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ، همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه تشییع پیکر شهید محسن حججی از جامع ترین نرم افزار اندروید شهید حججی با نام"قهرمان ماندگار" در یاسوج رونمایی شد .

 

در این مراسم که با حضور  فرمانده تیپ 48 فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان و جانشین فرماندهی سپاه فتح برگزار شد، از نرم افزار اندروید شهید حججی که شامل بخش های مختلف از جمله نگارخانه ، جزئیات آخرین عملیات شهید حججی ، محل عروج  ، خاطرات و دست نوشته های این شهید بزرگوار می باشد، رونمایی شد .

 

این نرم افزار بعنوان جامع ترین نرم افزار ساخته شده در خصوص معرفی شهید حججی به شمار می رود و به دست توانمند مهندسین هم استانی با مدیریت تیم خبری چهارفصل تهیه و طراحی شد.

 

  پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل، بنا بر رسالت خود و به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان با زندگی و سیره شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم ، قصد تولید نرم افزارهای اندرویدی در زمینه های فوق دارد و در اولین گام اقدام به تولید نرم افزار اندرویدی شهید حججی کرده است که در روز تشییع پیکر این بزرگواردر فضای مجازی منتشر خواهد شد و قابلیت دانلود خواهد داشت.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی