نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مهر 1396 - 16:33
دکتر احمدی : از دستگاه‌ها اجرایی گزارش کار ۳ و ۶ ماهه می‌خواهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ علی محمد احمدی در نشست با مسئولان دستگاه قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ظرفیت‌های این استان در زمینه مواهب طبیعی، صنعتی، کشاورزی، آب، انرژی و  گردشگری کم نظیر بوده که باید با شناسایی این قابلیت‌ها و معرفی آن‌ها گامی بلند برای برون رفت از مشکلات فعلی برداشت. 

وی راه موفقیت و مسیر روشن را در گرو همکاری و همدلی همه قوای نظام دانست و افزود: نگاه سیستمی به همه بخش‌ها و رویکرد تعاملی با همه نهادها، سازمان‌ها از اولویت‌های مدیریتی در استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اتخاذ شیوه‌های مبتکرانه برای مقابله با وقوع جرم و فرهنگ سازی را مهمترین عامل برای مقابله با این پدیده برشمرد و گفت: تقویت و حمایت از شورای فرهنگ عمومی از دیگر راهکارهای موثر در این خصوص است.

احمدی اولویت نخست دولت را رونق تولید عنوان کرد و ادامه داد: مدیران به طور حتم برنامه عملیات5ساله داشته باشند و هر سه ماهه و شش ماهه از دستگاه‌ها گزارش کار خواهم خواست.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از فراهم نمودن شرایط مناسب و حمایت از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال خبر داد و افزود: تقویت شهرک‌های صنعتی و توجه ویژه به صنایع تولیدی با هدف افزایش اشتغال و تولید از برنامه‌هایی بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: کارگروه رفع موانع تولید باید فعال شود و بر اساس رسالت واقعی خود با حمایت از سرمایه گذاران و رونق تولید زمینه رشد اقتصادی و رسیدن به جایگاه واقعی استان را فراهم آورد.

احمدی تصریح کرد: واحدهای تولیدی بزرگی همچون پتروشیمی گچساران، فولاد یاسوج، کارخانه آجر دهدشت، سیمان مارگون و دیگر واحدهای فعال باید تقویت شوند و با افزایش ظرفیت تولید خود به تولید و ظرفیت اسمی خود برسند

استاندار از ضرورت توجه ویژه به اقتصاد و مقوله معیشت و رفاه مردم به عنوان اولویت کشور و استان سخن گفت و افزود: دستگاه‌های اقتصادی و بانکی راهبری اقتصاد و تولیت گذار توسعه‌ای هستند و باید با برنامه ریزی، تقویت بدنه کارشناسی و نگاه توسعه محور آینده‌ای روشن را برای استان ترسیم کنند.
وی از مدیران اقتصادی خواست با تاسی از برنامه ششم توسعه، برنامه‌ای پنج ساله برای توسعه استان طراحی و تنظیم کنند و بر اساس آن استراتژی اقتصادی استان را تبیین کنند احمدی برون نگری و توسعه صادرات را یکی از راهکارهای عبور از مشکلات دانست و گفت: تقویت زیرساخت‌ها، حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و افزایش سهم صادرات استان از دیگر عوامل توسعه اقتصادی در استان است.

احمدی رایزنی و تعامل با بانک‌های عامل کشور و مدیران ارشد اقتصادی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، حمایت از آنان و آماده سازی بستر برای سرمایه گذاری امن در استان را از دیگر برنامه‌های راهبردی دانست. 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا