نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. مهر 1396 - 9:06
داریوش رضائیان خواننده هم استانی در جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه برتر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛جشنواره ققنوس با موضوعات اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، دانشگاه اسلامی، عدالت اجتماعی، مطالبات صنفی دانشجویان، ایران پایگاه تمدن اسلامی برگزار شد.

قطعه آهنگ خاک و مین که توسط کنگره شهدا استان کهگیلویه و بویراحمد درسال ۹۵ تهیه و تولید شده بود در جشنواره فرهنگی هنری ققنوس بسیج دانشجویی استان در سال ۹۶ رتبه برتر استانی را کسب کرد.

۱۳۰ اثر در 10 موضوع و در پنج بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، فیلم بلند و کوتاه، تئاتر و موسیقی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از داوری ۱۵ اثر برتر شناخته و معرفی شدند.

در بخش سرود و نماهنگ «خاک و مین» حائز رتبه برتر شد. این نماهنگ پیش تر در سایت چهارفصل منتشر شده بود که می توانید از اینجا این اثر را مشاهده کنید.

قطعه آهنگ خاک و مین که توسط کنگره شهدا استان کهگیلویه و بویراحمد درسال ۹۵ تهیه و تولید شده و در جشنواره فرهنگی هنری ققنوس بسیج دانشجویی استان در سال ۹۶ رتبه برتر استانی را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، ۱۳۰ اثر در ده موضوع و در پنج بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، فیلم بلند و کوتاه، تئاتر و موسیقی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از داوری ۱۵ اثر برتر شناخته و معرفی شدند.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی