نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. مهر 1396 - 9:10
در پنجمین شب این مراسم روحانی؛ دکتر هدایتخواه نماینده پیشین مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی حاضرین در مراسم را به تفکر در قرائت زیارت عاشورا و مداومت در این ادعیه گرانبها دعوت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی چهارفصل؛ مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم در مصلی امام خمینی شهر یاسوج برگزار گردید.  در این مراسم پرفیض که تا بعد از دهه اول محرم در این مکان معنوی برگزار می شود سخنرانان و مداحان اهل بیت در رثای آن امام همام به ذکر مصیبت می پردازند.

ستار هدایت خواهد دبیر جبهه فرهنگی در استان در پنجمین شب مراسم عزاداری ایام محرم اظهار کرد: شما را به تفکر در قرائت زیارت عاشورا و مداومت در این ادعیه گرانبها دعوت می کنم.

وی با تبیین و تفسیر جمله "الوتر الموتور"  گفت: امام حسین(ع) نمونه عینی یکی بودن در مرامنامه اخلاقی و رفتاری و همینطور قیام کربلا می باشد.

دبیر جبهه فرهنگی یادآور شد: راه به کمال رسیدن و همینطور نزدیک شدن به قرب معنوی سید و سالار شهیدان اجتناب از حاشیه های زندگی و ریخت و پاش های غیر معقول ذکر کردند و عبور از گره های دنیوی را با پیروی از مرامنامه ائمه اطهار است

این فعال فرهنگی و سیاسی در ادامه سخنان خویش با ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در گودال قتلگاه و بانوی قد خمیده در کنار حدیث مقتل اشک ماتم را بر دیدگان جاری ساخت که در پایان با ذکر مصیبت مداحان اهلبیت همراه گردید.

انتهای پیام/س.الف

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا