نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. مهر 1396 - 21:32
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا جهت تعمق بخشیدن به آگاهی و معرفت عمومی درخصوص حادثه عاشورا دو مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می نماید.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سفیر دنا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا در گفتگو با سفیر دنا گفت: جهت تعمق بخشیدن به آگاهی و معرفت عمومی درخصوص حادثه عاشورا، داره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا اقدام به برگزاری دو مسابقه بزرگ کتابخوانی می نماید.

فرهاد ناصری اظهار کرد: مسابقه اول کتابخوانی از منبع کتاب "پس از 50 سال" پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین (ع)، اثر زنده یاد دکتر سید جعفر شهیدی می باشد که ویژه عموم است و آزمون حضوری این مسابقه در ساعت 16 عصر  هشتم آبان 1396 در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برگزار می شود و برگزیدگان این مسابقه فرهنگی لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود در روز 13 آبان اهدا می گردد.

وی با اشاره با برگزاری مسابقه دوم کتابخوانی گفت: این مسابقه ویژه اعضای شورای اداری شهرستان دنا از منبع  کتاب "حماسه حسینی" اثر شهید مطهری می باشد که در تاریخ پنجم مهرماه ساعت 10صبح در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا برگزار می شود.

ناصری ادامه داد: به برگزیدگان این مسابقه فرهنگی لوح تقدیر وهدایایی به رسم یادبود از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا تقدیم می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا در بخش دیگر از سخنان خود افزود: از همه اعضای محترم شورای اداری شهرستان دنا جهت گرامیداشت این رویدادهای مهم فرهنگی و افتتاح نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه امر به معرو ف و نهی از منکر که در ساعت 11 صبح روز چهارشنبه پنجم مهرماه 1396 در امامزاده سید محمد (ع) سی سخت برگزار می شود دعوت بعمل می آید.

انتهای پیام/د

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی