نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مهر 1396 - 11:47
اگر دست و پا و سر شهید محسن حججی را در راه دفاع از اهل بیت(علیهم السلام) قطع می کنند و اگر رزمندگان ما در دفاع مقدس برای رفتن روی مین و تکه تکه شدن مسابقه می دادند، همه تجلی شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) در وجود آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم سوگواری دهه اول محرم در مصلای شهر لیکک به تبیین قیام عاشورا و دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام حمید برازش با تسلیت بمناسبت آغاز ماه حزن و اندوه اهل بیت(علیهم السلام)، گفت:دفاع مقدس ما تاریخ پر افتخار فرزندان برومند این مرز و بوم است که نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان به حفظ دستاوردهای عاشورایی دفاع مقدس، گفت:در 8 سال دفاع مقدس رزمندان و شهدای ما با الگو گرفتن از سرور و سالار شهیدان و قیام عاشورا مقابل توپ و تانک دشمن ایستادگی کردند تا امروز ما با افتخار به عنوان قدرت اول منطقه سرمان را بالا بگیریم.

برازش خاطرنشان کرد:امام راحل با اندیشه ای عاشورایی انقلاب را بنا کرد و شخصیت های مختلف ما در این دوران یادآور شخصیت های عاشوراست، چرا که الگوی شخصیت های انقلابی ما همان عاشورائیان می باشد.

وی افزود:اگر روزی مالک اشتر برای امت اسلام مایه افتخار بود امروز هم افتخار ما و جهان اسلام سردار سلیمانی است که خداوند قدرتی به این شخصیت داده است که از قدرتی جز خدا، ابایی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:امروز امام خامنه ای، سید حسن نصرالله و آیت الله سیستانی به عنوان فرزندان فاطمه(س) و سربازان امام زمان (عج)، رهبری شیعیان را به خوبی پیش می برند.

برازش شهید حججی را تجلی حضرت ابالفضل(ع)دانست و گفت: اگر دست و پا و سر شهید محسن حججی را در راه دفاع از اهل بیت(علیهم السلام) قطع می کنند و اگر رزمندگان ما در دفاع مقدس برای رفتن روی مین و تکه تکه شدن مسابقه می دادند، همه تجلی شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) در وجود آنهاست.

وی افزود: در جنگ تحملی همانند قیام عاشورا خیلی ها دنبال این بودند که بچه های انقلاب را از هم جدا کنند، اگر حضرت اباالفضل(ع) امان نامه یزیدیان نپذیرفت فرماندهان و آزادگان ما هم در دفاع مقدس حاضر به خیانت نشدند که در این راه شکنجه های زیادی را متحمل شدند و اگر ام البنین همه فرزندان خود را فدای امام حسین(ع) کرد، الان هم خانواده های سه شهیدی و چهار شهیدی ما کم نیستند .

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بی بدیل رهبر انقلاب در منطقه، گفت:امروز سرنوشت خاورمیانه به یک فتوای مقام معظم رهبری وابسته است.

برازش با اشاره به نقض برجام توسط استکبار خاطرنشان کرد: حالا که استکبار به بند های مذاکرات تمکین نمی کنند، کسانی که زیر علم امام حسین(ع) قرار می گیرند و گوش به فرمان رهبری هستند، الان باید فرمایشات رهبر قبل از مذاکره را نصب العین قرار دهند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا و محرم سرمایه عظیمی برای ماست، گفت: منشور ولایت مطلقه فقیه، تداوم امامت اهل بیت عصمت و طهارت است  و سبک زندگی اسلامی بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان می باشد.

برازش با تشریح فشار و شکنجه های روحی و جسمی که بر اسرای اهل بیت(علیهم السلام) به خصوص حضرت زینب(س) بعد از قیام عاشورا پیش آمد، گفت: حضرت زینب(س) در سخت ترین شرایط با دلی شکسته، قدی خمیده و صبر و استقامت نماز شبش را به صورت نشسته خواند و در هیچ شرایطی ارتباطش با خدا قطع نشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در روز عاشورا هم نمازش را ترک نکرد، افزود: ما هم باید با الگو گرفتن از شخصیت های عاشورا، هیچگاه و به هیچ دلیلی ارتباطمان را با خدا قطع نکنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی