نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مهر 1396 - 11:21
درد محرومیت ظاهراً چنگال خود را بیشتر از همه بر گلوی دانش آموزان این دیار محروم می فشارد و آنان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد درد محرومیت را کشیده و می کشند و از همین گذرگاه است که محرومیت با نام این استان عجین شده است و خود را در قامت محرومترین استان کشور به دیگران معرفی کرده است. این محرومیت ظاهراً قصد رخت بر بستن از این استان با منابع سرشار و غنی آن را ندارد.

در این میان منطقه سیلاب کلوار همواره خود را با این محرومیت در رسانه های استان و کشور مطرح کرده است و ظاهراً این محرومیت پیوندی ناگسستنی با این منطقه دارد که همواره و پس از چندین سال همچنان باید در تیتر همین خبر هم از محرومیت استفاده کنیم و از معضل اصلی این منطقه یعنی محرومیت سخن بگوییم.

منطقه سیلاب کلوار بویراحمد با ۱۷ روستا و جمعیتی افزون بر دو هزار و ۶۰۰ نفر از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد در ۲۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

اما این درد محرومیت ظاهراً همیشه چنگال خود را بیشتر از همه بر گلوی دانش آموزان این دیار محروم می فشارد و آنان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است به طوری که هر از چند گاهی یکی از خبرهای رسانه های محلی استان را پیوند بین دانش آموزان این منطقه و محرومیتش را به خود اختصاص می دهد. 

در این گزارش که از طرف یکی از شهروند خبرنگاران پایگاه چهارفصل ارسال شده است از پیاده روی طولانی دانش آموزان سیلاب کلواری برای رسیدن به مدرسه جهت تحصیل ، تحصیل در یه اتاق کاه گلی که هر لحظه امکان ریزش دارد، نبود سرویس بهداشتی در برخی از مدارس آن منطقه ومحرومیت از امکانات اولیه سخن گفته است.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی