نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. مهر 1396 - 23:53
بعد از انتشار خبری مبنی بر خروج یک شیء عجیب از لوله آب آشامیدنی روستای ده بر آفتاب یاسوج، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه‌ای در این خصوص توضیحاتی داده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ بعد از انتشار خبری مبنی بر "خروج یک شیء عجیب از لوله آب آشامیدنی روستای ده بر آفتاب یاسوج"، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه‌ای در این خصوص توضیحاتی داده است .

به گزارش روابط عمومی آبفار، متن این جوابیه به شرح زیر است؛

احتراماً در پاسخ به مطلب با تیتر ” خروج یک شیء عجیب از لوله آب آشامیدنی روستای ده بر آفتاب یاسوج+تصاویر ”در سایت خبری چهارفصل شایسته است نسبت به درج جوابیه حاضر مطابق با قانون رسانه‌ها و مطبوعات در همان صفحه و یا همان تیتر جهت تنویر افکار عمومی اقدام فرمایید .

 

ابتدائاً بر خود لازم میدانیم ضمن قدردانی ازهمه دلسوزان و فعالان عرصه خدمت رسانی به مردم و به خصوص قدردانی از توجه ویژه رسانه ها به مشکلات روزمره مردم و پیگیری آنها، نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی مردم و به خصوص روستائیان عزیز یادآور شویم .

آب و فاضلاب روستائی کهگیلویه و بویراحمد به واسطه وظایف و خط مشی های تعریف شده و همچنین رسالت ذاتی در قبال تهیه حیاتی ترین نیاز روستائیان، همانطور که در اساسنامه این شرکت نیز به صراحت آمده و تمامی مدیران و کارکنان شرکت نیز به آن پایبند هستند، خدمت لحظه ای و با کیفیت به مردم را وظیفه ذاتی خود میداند و تا کنون کمبودها بهانه ای نشده تا خدمت گذاران مردم در آبفار استان لحظه ای از تلاش صادقانه دست بکشند .

در بخشی از خبر منتشره به آلودگی آب روستا و خروج شی عجیب از لوله آب درده برآفتاب پرداخته شده، که لازم است نکاتی را جهت استحضار مردم شریف به خصوص روستائیان گرانقدر یادآوری کنیم .

 

همانطور که در تصاویر مشخص است این شی به هیچ نحو امکان خروج از لوله آب را ندارد و این اقدام قطع به یقین با غرض ورزی بوده است چرا که هیچ گزارشی در این خصوص نه از طرف اهالی روستا و نه مرکز بهداشت و دهیاری روستا به این شرکت ارائه نشده است.

 

در ثانی منابع آب این روستا و کل روستاهای استان به صورت مستمر بررسی، کلر زنی و تست سلامت می شوند و عملا امکان وجود و زنده ماندن موجود زنده در آبی که به صورت مستمر و بهداشتی کلر زنی می شود نمی ماند.

 

ثالثاً صبح امروز در جلسه ای با اهالی همین روستاها که مستندات آن نیز موجود است هم تصاویر و هم ویدئو ها، اتفاقاً از خدمات آبفای روستایی استان تقدیر نیز شد.

در پایان یادآور می شود رسالت خطیر رسانه ها در فرهنگ سازی و کاهش معظلات، آسیب ها و نواقص بر کسی پوشیده نیست، بنابراین انتظار می رود ضمن رعایت اخلاق و اصول حرفه ای روزنامه نگاری، و همچنین مطالعه و آگاهی از صحت و سقم اخبار واصله با هماهنگی و مراجعه به استنادات دستگاه های مربوطه و نظرخواهی از مردم به انتشار اخبار و گزارشات اقدام نمایند

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی