نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مهر 1396 - 9:27
پل خروجی روستای سرآسیاب به طرف روستای مالشیخ یکی از 100 نقاط حادثه خیز در بخش مرکزی شهرستان لنده است که تاکنون چندین تصادف مرگبار به دلیل وجود دره ای چندین متری و نداشتن گاردریل و همچنین عرض کم جاده صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل جاده های روستایی به دلیل تردد کمی که دارند اکثراً فاقد علائم هشداردهنده و گاردریل می باشند که همین امر باعث بروز تصادفات خونین و گاهاً مرگبار و داغدار شدن خانواده های روستایی خواهدشد.

یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری  با ارسال تصاویری از سقوط یک دستگاه تراکتور به دلیل عدم ایمنی پل و وهمچنین شیب تند جاده ، خواستار پیگیری و رفع این مشکل شده است . این حادثه که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است اما باعث خسارت به یکی از اهالی این منطقه شده است .

پل خروجی روستای سرآسیاب به طرف روستای مالشیخ یکی از 100نقطه حادثه خیز در بخش مرکزی شهرستان لنده است که تاکنون چندین تصادف مرگبار به دلیل وجود دره ای چندین متری و نداشتن گاردریل و همچنین عرض کم جاده صورت گرفته است.

این پل به لحاظ واقع شدن در سرازیری بسیارتند و خطرناک و پیچی 90درجه واقع شده است که تا کنون باعث چندین فقره سقوط خودروها و موتورسیکلت به زیرپل شده است .

قطعاً نداشتن حفاظ و گاردریل نگهدارنده از مشکلات دیگر این پل است که لازم است مسئولان حوزه راه و شهرسازی با ایمن سازی این پل از سقوط خودروها به زیرپل جلوگیری کنند.

به هرحال لازم است تا اتفاق ناخوشایند دیگری در این مسیر حادث نگردیده است ، مسئولان نسبت به رفع مشکلات اساسی این پل اقدام نمایند تا از بروز هرگونه حادثه دیگری جلوگیری شود که البته چندین بار مسوولین قول مرمت پل و عریض کردن آن را داده اند اما همه ی قول ها بر باد رفته است .

روستای سرآسیاب در فاصله 2کیلومتری لنده و روستای مالیشخ در فاصله 8کیلومتری شهرلنده واقع شده است که دارای جمعیتی بالغ بر 2500نفر می باشند .

انتهای پیام / ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی