نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مهر 1396 - 20:20
مدیر کل دامپزشکی استان در آستانه قرارگیری 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی با ارسال پیامی این روز را به تمام رده های دامپزشکی و دست‌اندرکاران این حرفه مقدس تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل مدیر کل دامپزشکی استان در آستانه قرارگیری 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی با ارسال پیامی این روز را به تمام رده های دامپزشکی و دست‌اندرکاران این حرفه مقدس تبریک گفت.

دکتر عبداله بهمنش ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در این پیام آورده است :

ارتقاء شاخص های بهداشت عمومی و بهداشت دام مرهون تلاش های شبانه روزی همکاران خدوم دامپزشکی می باشد، افکار عمومی جامعه بویژه جامعه هدف ما بخوبی می دانند بخش های مختلف دامپزشکی با امکانات محدود خدمات بی شائبه ای را تقدیم آنان می نمایند و همیشه قدردان این زحمات و خدمات هستند  تولید مواد غذایی بویژه پروتئینی سالم و تغذیه آن، علاوه بر اینکه سلامت افراد را تضمین می کند، باعث کاهش هزینه های درمان ناشی از احیاناً تغذیه مواد غذایی ناسالم و بعضاً آلوده نیز می گردد. مسلماً مواد غذایی ناسالم و آلوده تهدید جدی برای سلامت انسان است و برطرف کردن این تهدید در گرو همکاری مشترک تولید‌کننده و مصرف‌کننده با نظارت عالیه پرسنل خدوم دامپزشکی است. با نگاه به شعار سازمان جهانی بهداشت «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره»با توجه به نیازهای تغذیه‌ای و افزایش تولید مواد غذایی می‌تواند باعث ارتقای سطح آگاهی و نهایت سلامت مصرف‌کننده شود.

بدینوسیله اینجانب فرا رسیدن روز 14مهر ماه ،  روز ملی دامپزشکی،  را که روز قدردانی و تجلیل از همه تلاشگران و سخت‌کوشان و سربازان بی ادعای عرصه بهداشت و سلامت جامعه می باشد را محضر همه  همکاران عزیزم در مجموعه سازمان دامپزشکی کشور   وتمامی خدمتگزاران شاغل در بخش خصوصی دامپزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد منان توفیق روزافزون را در عرصه های مختلف زندگی آرزومندم.

انتهای پیام / ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی