نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. مهر 1396 - 11:51
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی از چند پروژه عمرانی در شهر یاسوج بازدید کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی از چند پروژه در شهر یاسوج بازدید کردند . بازدید از ساختمان در حال احداث استانداری اولین برنامه امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود ، بازدید از پل های سوم و چهارم بشار نیز برنامه بعدی آن ها بود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس از بیمارستان  بیمارستان 273 تخت خوابی یاسوج بازدید کرد ، این بیمارستان که بیش از 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد قرار است تا پایان سال در صورت نصب تجهیزات پزشکی به بهره برداری برسد .

چهارمین مقصد استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، فرودگاه یاسوج بود که به‌ لحاظ ارتفاع از سطح دریا ، مرتفع ترین فرودگاه کشور می باشد ، باند فرودگاه یاسوج هم اکنون 2600 متر امی باشد  که قراراست با اضافه شدن 600 متر دیگر در آینده نزدیک هواپیماهایی با رده متوسط از جمله فوکو 100 و ایرباس 320 در آن فرود آیند.

تصاویر ضمیمه :

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی