نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. مهر 1396 - 14:32
در نشست فرمانده نیروی انتظامی بهمئی با خبرنگاران؛
برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی تشریح شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از رسانه ها خواست تا با انعکاس واقعیتها و تحلیلهای دانش بنیان ، پلیس را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بهمئي ظهر امروز د  در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی پرداخت.

سرگرد محمود عدالت پرور اجرای برنامه صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، اجرای برنامه‌ها و میزگرد‌های فرهنگي و اجتماعي  ،  دیدار با امام جمعه شهر ليكك ، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی ،  تجليل  از كاركنان ساعی و مدیران نمونه، حضور پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه ، غبارروبی گلزار شهدا ، حضور در مدارس و قرائت پیام هاي مختلف انتظامي  را از مهمترین برنامه های هفته نیروی در شهرستان بهمئي برشمرد.
 
عدالت پرور پیاده‌‌روی ویژه خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، جلسه مشاوره برای خانواده کارکنان نیروی انتظامی، برگزاري نشست تخصصی با معتمدین محله ها ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ، برگزاري  نشستهای خبری و رسانه ای و برگزاری همایشها و بازدیدهای مختلف را از ديگر برنامه هاي نيروي انتظامي شهرستان بهمئي در اين هفته ذكر كرد.
 
وي در پایان با تقدير از همراهي شبانه روزي صداوسيما و رسانه ها ، خبرگزاري ها و سايت هاي كشوري ، استاني و شهرستاني با نيروي انتظامي و اطلاع رساني به موقع به مردم و اشاره به نقش رسانه ها در کمک به ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، از رسانه ها خواست با انعکاس واقعیت ها و تحلیل های دانش بنیان ، پلیس را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی