نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مهر 1396 - 16:29
پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه شهردار یاسوج برگزار شد و همانند همیشه این جلسه هم حواشی خاص و منحصر به فرد خود را داشت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه شهردار یاسوج برگزار شد . این مراسم که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان بویراحمد ، اعضای شورای شهر یاسوج و دیگر مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد ، حواشی جالب توجهی را به دنبال داشت .

اولین حاشیه مربوط به استقبال گروهی از افراد که به نظر می رسد از آشنایان و اقوام شهردار جدید یاسوج می باشند  و همانند مراسمات عروسی و فاتحه خوانی برای خوشامدگویی به مدعوین جلوی درب ورودی می ایستند و به استقبال از مهمانان می آیند .

شاید یکی از مهمترین آن ها که کمتر مورد توجه قرار گرفت ، روخوانی شهردار جدید یاسوج از روی متنی بود که از قبل آماده شده بود . روخوانی از روی کاغذ که به نظر می رسد از زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در میان مسئولین رایج شده است ، به شهردار جدید یاسوج نیز سرایت کرده است .

 

از دیگر نکات جالب توجه در این جلسه می توان به نگاه های خاص مسئولین اشاره کرد که هر کدام از ان ها با ژست خاصی که داشتند ، از نگاه تیزبین خبرنگار ما دور نماند و به زیبایی به تصویر کشیده شده است .

تصاویر بیشتر :

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی