نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1396 - 12:15
اتوبوس نیروی انتظامی با شعار "پلیس، امنیت و اقتدار" در فلکه هفت تیر یاسوج نماد گره گشایی از مشکلات مردمی می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ وجود نیروی انتظامی در سطح جامعه بعنوان یکی از گزینه های آرامش و خدمت رسان به مردم می باشد که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

در هفته نیروی انتظامی با گزارش میدانی از سطح شهر یاسوج روح قداست و بصیرت را در وجود کارکنان خدوم این سازمان همیشه در صحنه بوضوح یافتیم.

اتوبوس نیروی انتظامی با شعار "پلیس، امنیت و اقتدار" در فلکه هفت تیر یاسوج نماد گره گشایی از مشکلات مردمی می باشد که گاها در عین سردرگمی بدنبال راهنمایی می باشند تا از بن بست های روزمره رهایی یابند.

سرگرد اردوان رامش یکی از کارکنان ناجا و استقراری در این ایستگاه بیان کردند: هدف از ایجاد این پایگاه انجام مشاوره و راهنمایی کردن افرادی می باشد که بصورات روزانه درگیر مسائل قضایی و اجتماعی می باشند.

رامش در ادامه بر همگرایی پرسنل خدوم نیروی انتظامی با مردم و جامعه تاکید و پلیس را از بدنه همین مردم بسوی مردم بعنوان حلال مشکلات قلمداد نمود.

ایشان در ادامه بر همراهی نیروی انتظامی برای خدمتگزاری به مردم و همینطور استقرار این پایگاه خدمت رسانی جهت انجام مشاوره های اجتماعی به آحاد مردم استان تا پایان هفته نیروی انتظامی در فلکه هفتم تیر یاسوج خبر داد.

انتهای گزارش/ الف

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا