نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1396 - 13:39
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام عنوان کرد:34 فقره اسحله غیرمجاز کشف و ضبط شده و اقدامات مناسب نیروی انتظامی باعث جلوگیری از تیراندازی ها در چندماه اخیر شده است.

به گزارش چهارفصل و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی چرام؛فرهاد رحیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان بیان کرد: از اصحاب رسانه باید از نامداران بی‌نام یاد کرد.

 

 

وی افزود:نقش رسانه در برقراری امنیت نقش به سزایی است.رحیمی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد: وظیفه نیروی انتظامی برقراری امنیت در جامعه است.

 

 

وی افزود: انسان تا موقعی که گرفتار درد و بلا نشود، قدر سلامتی و امنیت خود را نمی‌داند.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام در ادامه اظهار کرد:در کشورهای همسایه ما امنیتی وجود ندارد اما به همت نیروی امنیتی و انتظامی و سپاه پاسداران تحت لوای مقام معظم رهبری امنیت خوبی را در کشور حکمفرما کرده اند.

رحیمی با اشاره به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت: ورزش صبحگاهی، صبحگاه عمومی و مشترک، نشست با ائمه جماعات و آشنایی دانش آموزان با محیط نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های ما در این هفته است.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام اضافه کرد:روز آخر هفته نیروی انتظامی باغبارروبی گلزار شهدا را خواهیم داشت که این برنامه با حضور شورای اداری و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

 

 

رحیمی عنوان کرد:34فقره اسحله غیرمجاز کشف و ضبط شده  و اقدامات مناسب نیروی انتظامی باعث جلوگیری از تیراندازی ها در چندماه اخیر شده است.

 

انتهای پیام/ص

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی