نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1396 - 16:56
نماینده بنیاد علوی در چرام گفت:هر دوماه یکبار بسته های کالایی غذایی به مبلغ حدود ۵۰۰ هزار تومان میان مادران توزیع می شود.

به گزارش چهارفصل و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی چرام؛یوسف باولی شعار نماینده بنیاد علوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به طرح های بنیاد علوی در استان و شهرستان چرام بیان کرد: طرح بنیاد علوی زیر مجموعه ای از بنیاد مستضعفان کشور زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری که به مادران بی بضاعت باردار کمک می کند.

 

 وی افزود:هر دوماه یکبار بسته های کالایی غذایی به مبلغ حدود ۵۰۰ هزار تومان میان مادران توزیع می شود.

 

باولی شعار گفت: طی توافقی که بنیاد علوی با سلامت شبکه بهداشت بسته است، مادران باردار نیازمند و بی بضاعت در سراسر استان های کشور بسته های کالایی دیافت می‌کنند.

 

 نماینده بنیاد علوی با اشاره به توزیع این کالا ها در استان افزود: ۶۳۵ سبد کالا در کهگیلویه بزرگ و هشتاد بسته در شهرستان چرام و همچنین سایر شهرستانها توزیع شد.

 

وی افزود:اقلام این بسته غذایی حبوبات،برنج، مرغ و سایر اقلام نیازمند است.

 

باولی شعار در ادامه اظهار کرد:زنان باردار توسط شبکه بهداشت شناسایی می شوند و با توجه به اولویت بندی نیاز مندیها،این بسته‌ها توزیع می‌شود.

 

وی در پاسخ سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه اعتبار این بسته ها از کجا تامین میشود، افزود:اعتبار این طرح به صورت مستقیم از بنیاد مستضعفان تامین می شود.

انتهای پیام/ص

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی