نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1396 - 18:47
همایش یک روزه مسئولین بسیج سازندگی سپاه فتح استان با حضور سردار یدالله بوعلی، سرهنگ رنجبر مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان و فرماندهان نواحی استان امروز در سازمان بسیج سازندگی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان؛ همایش یک روزه مسئولین بسیج سازندگی سپاه فتح استان با حضور سردار یدالله بوعلی، سرهنگ رنجبر مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان و فرماندهان نواحی استان کهگیلویه و وبویراحمد امروز در سازمان بسیج سازندگی برگزار گردید.

در ابتدای این همایش سردار یدالله بوعلی گفت: هرکسی که به این سازمان ورود می کند چون با نیت خیر وارد می شود و گره ای از مشکلات مردم باز می شود برای ما قابل ارزش و ارج گذاری می باشد.

 

واقعا ما وقتی می بینیم بچه های ارزشی با چه مظلومیتی در مناطقی نظیر دیشموک، زیلایی و جلیل  به مردم خدمت رسانی می کنند جای بسی تقدیر و تشکر می باشد. و وقتی کاری  با اخلاص برای خوشحالی دل مردم استان انجام می شود بهتر از پروژه های میلیاردی ارزش دارد.

 

وی بیان کرد: ما با رویکرد و تعصب بعنوان سربازان انقلاب در جهت سربلندی نظام گام بر می داریم و بعنوان تکلیفی که بر گردن ماست و نباید از آن غفلت کنیم که در به نتیجه رسیدن آن تلاش می کنیم و بچه های ما دارای پتانسیل در حوزه های مختلف همچون سازندگی و عمرانی می باشیم که با ابتکار و خلاقیت می توانند استان را به این نام بشناسند و از لفظ محرومیت بیرون بیایند.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه ما باید طوری کار انجام دهیم که شایستگی هایمان را اتجام دهیم و باید با تخصیص دادن اعتبارات در پیشرفت و آبادانی گام های موثری برداریم گفت: گام هایی را برداشتیم و با شناسایی افراد توانمند الآن داریم استانمان را در سطح کشور معرفی می نماییم و این از وظایف شرعی و دینی ماست.

سردار بوعلی اظهار کرد: دست فقیری را گرفتن و خدمت به محرومان ارزش هایی است که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست و اگر روحیه ایثارگری نداشته باشیم هرچه هم که ثروت داشته باشیم به هیچ عنوان محبوبیت خاصی در بین مردم نخواهد داشت و غرور و تکبر در بین مردم جایی ندارد چرا که جایگاه افراد به همان روحیه ایثارگری و افتادگی می باشد که این معامله دنیا هست که با ما دارد  و باید خیلی مواظب رفتار و کردار خود باشیم.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی