نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مهر 1396 - 14:21
ترافیک تاکسی ها جلوی بیمارستان دهدشت باعث شده است که عبور و مرور به این بیمارستان با مشکل روبرو شود و حتی آمبولانس هم با سختی بتواند وارد بیمارستان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند.

دهدشت یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد. این شهر در قسمت گرمسیری استان واقع شده‌است و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی معتدل دارد. قدمت بافت تاریخی دهدشت معروف به «شهر قدیم دهدشت» (بلاد شاپور) به‌دوران ساسانی می‌رسد. 

ترافیک تاکسی ها جلوی بیمارستان دهدشت باعث شده است که عبور و مرور به این بیمارستان با مشکل روبرو شود و حتی آمبولانس هم با مشقت بتواند وارد بیمارستان شود.

از طرفی رانندگان بصورت پیاده می باشند که امکان واکنش سریع را در مواقع اضطراری از ورود و خروج آمبولانس ها می گیرد.

نیاز است که مسئولان امر نسبت به برنامه ریزی برای رفع این مشکل چاره ای بیاندیشند و نسبت به جابجایی ایستگاه  و یا احداث ایستگاه برای این تاکسی داران اقدامات لازم را صورت دهند.

گفتنی است بنا بر شنیده ها این تاکسی داران تا حد زیادی مسافران دربستی را جابجا می کنند که نیاز است سازمان تاکسیرانی نسبت به بررسی و رفع این معضل اهتمام ورزد.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی