نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. مهر 1396 - 14:31
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ آرامش و تامین امنیت در جامعه است . امنیت بالاترین نعمتی است که مردم جامعه ما از آن برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  باشت نیوز؛ حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به فرماندهی و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور که تلاش وافری را در استقرار نظم و امنیت در جامعه مصروف داشته‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده، در راستای اجرای فرامین و منویات فرماندهی معظم کل قوا، بهروزی و موفقیت روزافزون همه عزیزان مخلص و ولایتمدار نیروی انتظامی را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم. ‏

 

وی درادامه افزود: بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رشادت‌های بزرگ مردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.‏

 

ظهرابی با تاکید براینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ آرامش و تامین امنیت در جامعه است اظهار داشت: امنیت بالاترین نعمتی است که مردم جامعه ما از آن برخوردار هستند.

 

وی درپایان  اظهار کرد: امنیت اجتماعی، ثمره خون مطهر شهدای نیروی انتظامی است و این افراد حافظان نظم، امنیت و ارزش‌های انقلاب هستند و شهدای نیروی انتظامی گواه بر فداکاری و گذشت ایشان هستند چرا که نیروهای ناجا در هر عرصه‌ای که نیاز است قدم در میدان ایثار و فداکاری گذاشتند.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی