نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. مهر 1396 - 18:49
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی 15 موکب در ایام اربعین و همچنین از اهدای 300 میلیون ریال نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی خبر داد .

فرج الله نظرپور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل از راه اندازی 15 موکب در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت : دو تا از این موکب ها در نجف اشرف و بقیه در مرز شلمچه و شهرستان ها برقرار خواهد شد .

 

وی ادامه داد : با همت خیرین استان و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قطعه زمینی به مساحت یک هکتار در شلمچه در  اختیار استان کهگیلویه و بویراحمد  قرار گرفته است.

 

نظر پور به کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات و عالیات ر ایام محرم اشاره کرد و افزود : یکی از پزشکان ساکن در یاسوج به همراه تعدادی از همکارانش هفت عدد خشت طلا به ارزش حدود 150 میلیون ریالی و یک متر زمین در کربلا به ارزش چهل میلیون ریال  و یک متر زمین در نجف اشرف به ارزش سی میلیون ریال خریداری کرده و در اختیار ستاد عتبات و عالیات قرار دادند .

 

وی ادامه داد : درهفته های گذشته نیز چند خانواده دو عدد خشت طلا که ارزش هر یک معادل بیش از بیست میلیون ریال می باشد ، و همچنین یک متر زمین در نجف اشرف خریداری و اهدا کرده اند ، علاوه بر این ها مراسماتی که در ایام محرم برگزار شد و پرچم گردانی هایی که در این ایام انجام می شد ، کمک هایی از طرف مردم جمع آوری و به حساب ستاد عتبات و عالیات واریز شد .

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : شماره حساب 8010 نزد بانک ملی ( خاص ایام اربعین ) را  برای دریافت نذورات مردمی راه اندازی شده است .

 

نظرپور در پایان ضمن تشکر از افراد گمنامی که اسمشان در جایی برده نمی شود و همیشه با کمک های خود به روند بازسازی عتبات و عالیات کمک شایانی کرده اند ، افزود : این افراد و اقدامات آن ها می تواند برای همه درس باشد و از همه عزیزان درخواست می کنیم که برای بازسازی و توسعه حرم اهل بیت اعلام آمادگی کنند و با کمک های خود توشه ای برای آخرت خودشان ذخیره نمایند .

 

تصاویر ذیل مربوط به سند افتخار مشارکت در نوسازی و ترفیع گنبد و توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) و نیز سند افتخار مشارکت در ساخت صحن مبارک عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب کبری(س) می باشد .

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی