نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. مهر 1396 - 20:25
امام جمعه چرام گفت:عده ای قدر دست رحمت ولایت را نمیدانند و مسئولانی که در کشور از فتنه و عاملان و همچنین سکوت کنندگان فتنه دفاع کنند، باید عزل شوند زیرا خطوط قرمز کشور و ولایت و انقلاب را رد کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در جمع عزاداران هیئت هفتگی مسجد جامع شهر چرام بیان کرد:مسیر توحید از ولایت ائمه اطهار می‌گذرد .ّ

 

وی افزود:اگر انسان می‌خواهد به رستگاری برسد باید در خانه اهل بیت زانو زند و سیرت اهل بیت را مدنظر خود و زندگی خویش قرار دهد.

 

 حجت الاسلام افشار گفت: بدون وجود امام ،محال است که انسان حقیقت و کشف و شهود در دنیا کند.

 

امام جمعه چرام اضافه کرد: حادثه عاشورا یکی از این موارد است که بعض افراد مثل حر در پرتو نور امام حسین علیه السلام قرار گرفتند ودرجات کمال را سریع طی کردند  .

 

وی با اشاره به درجات کمال اظهار کرد: زمانی درجات کمال طی می شود که در مسیر اهل بیت علیهم السلام گام برداریم و مهمترین مورد یعنی ولایت پذیری را در زندگی خود کاربردی کنیم.

 

 خطیب جمعه چرام در خصوص ولایت گریزان و ظاهر نمایان در طول تاریخ تصریح کرد:در طول تاریخ کسانی بودند که ولایت پذیری را بر زبان می آوردند ولی عمل نکردند.

 

 حجت الاسلام افشار افزود: برخی افراد با توجه به منافع خود ولایت و دین را می پذیرند یعنی اگر اتفاقی برای آن بیافتد، ولایت گریزی اند.

 

 خطیب جمعه چرام در ادامه گفت: نگاه به شاخص ها یکی از موارد مهم در حوزه ولایت پذیری است.

 

 وی عنوان کرد: ایران به مقام و قدرت بزرگی رسیده است که روسای آمریکا پس از انقلاب تاکنون در نطق های انتخاباتی و معارفه های خود به شدت کشورمان را تخریب کرده که ایران این قدرت را در زیر پرچم ولایت کسب کرده است.

 

 امام جمعه چرام در ادامه اظهار کرد: آگاهی و شناخت شاخص‌ها از موارد افراد مومن و آگاه است و به عنوان مثال می شود جاسوس سیاسی داشته باشیم یا کسانی داشته باشیم که ظاهر نما هستند؟

 

خطیب جمعه چرام افزود: بله داریم چرا که حوزه نفوذ در تمام زمان ها وجود دارد و ممکن است از راه دین بسیاری از افراد به ما ضربه بزنند.

 

 حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد: آنچه مهم تلقی میشود این است که باید در این زمانه شاخص ها شناخته شود.

 

وی گفت: در کشور ما فتنه ای اتفاق افتاد به عنوان فتنه ۸۸ . مطمئن باشید اگر فتنه ۸۸ به پیروزی می رسید آمریکا هرگز به دنبال ایجاد و پشتیبانی از داعش نبود.چون در فتنه ۸۸ مسجد و پرچم عزای حسینی آتش زده شد وانسان های بی گناهی کشته شدند.

 

 امام جمعه چرام افزود:هنوز کسانی در جمهوری اسلامی وجود دارند که از فتنه و عاملان و سکوت کنندگان فتنه حمایت می‌کنند که چنین افرادی بی بصیرت هستند.

 

 خطیب جمعه چرام گفت: عده ای قدر دست رحمت ولایت را نمیدانند و مسئولانی که در کشور از فتنه و عاملان و همچنین سکوت کنندگان فتنه دفاع کنند، باید عزل شوند زیرا خطوط قرمز کشور و ولایت و انقلاب را رد کرده اند.

 

 وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ افرادی بودند که سکوت کردند و در این میان سکوت آنها در حوزه ولایت پذیری به تعبیر شهید مطهری نشانه نفاق و حمایت از باطل است .

 

امام جمعه چرام گفت: بنابراین ما در مسیر حق و ولایت باید ثابت قدم باشیم شناخت شاخص ها را مد نظر خود قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ح

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی