نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. مهر 1396 - 22:03
مدیر ارشاد اسلامی چرام گفت:سخنان ترامپ در سازمان ملل نشان داد که سازمان ملل را با لاس و گاس آمریکا اشتباه گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛سعید خردمند مدیر ارشاد اسلامی چرام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری و با اشاره به آیه قرآن( وعدوالهم ما استطعتم من قوه) بیان کرد: سپاه پاسداران بعنوان نیروی قدرتمند همواره در کنار مردم بوده و مردم نیز در کنار این نهاد بوده اند، از کشور خود از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر هجمه‌های دشمن و گروه های تروریستی ایستاده است.

 

وی با اشاره به سخنان نادرست ترامپ گفت: ترامپ در سخنان اخیر خود در سازمان ملل متحد،ادب انسانی و آداب دیپلماسی را رعایت نکرده است .

 

ّ خردمند افزود:سخنان ترامپ نه تنها مایه شرمساری همه دنیا است بلکه مردم آمریکا از طرز حرف زدن ترامپ نیز شرمنده هستند.

 

 مدیر ارشاد اسلامی چرام اضافه کرد: سخنان ترامپ در سازمان ملل نشان داد که سازمان ملل را با لاس و گاس آمریکا اشتباه گرفته است.

 

وی افزود: هیچ انسان متمدنی از سخنان ترامپ دفاع و حمایت نمی‌کند بلکه آن را محکوم می‌کنند .

 

این مسئول، عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا فقط با ملت ایران بی ادبانه صحبت نکرد بلکه با ملت خود و همکارانش نیز بی ادبانه سخن می گوید.

 

 خردمند گفت: آمریکا به تنهایی نمی تواند برجام را نقض کند و اگر به نوعی برجام نقض شود، برای ملت ایران پاسخگویی و بازگشت به قبل از برجام بسیار آسان است.

 

 این مسئول گفت: ما ملت ایران فارغ از هرگونه گرایش و جناح‌بندی سیاسی،همدل و متحد با صراحت در برابر تروریسم در منطقه ایستاده‌ایم و خواهیم داد.

 

 وی در پایان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتی در منطقه است که ملت ایران باید به این نهاد افتخار کنند.

 

انتهای پیام/ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی