نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1396 - 14:26
رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی با اشاره به توزیع و تخصیص اعتبارات ورزشی بهمئی از سهمیه مناطق نفت خیز، تخصیص اعتبارات بهمئی به دیگر شهرستانهای استان را شایعه دانست.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما، اعتبارات تخصیصی به این اداره از سهمیه مناطق نفت خیز وزارت نفت را اعلام کرد.

عاطفه بیوکانی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از سهمیه مناطق نفت خیزدر سال 96  هشتاد میلیارد ریال است،گفت:تخصیص بخشی از اعتبارات شهرستان بهمئی به شهرستان های دیگر شایعه است ؛حتی یک ریال هم از اعتبارات بهمئی به جای دیگر تخصیص داده نشد و بنده این شایعه را رد می کنم.

وی گفت: با مشاوره مسئولان شهرستان بهمئی و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان در مجموع سه پروژه احداث زمین مصنوعی ورزشی برای شهرستان در نظر گرفتیم که به هر کدام از این زمین ها مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت شهرستان تخصیص داده شد.

بیوکانی تصریح کرد:برای احداث و تکمیل دو سالن  ورزشی سرآسیاب یوسفی و ممبی هر کدام 10میلیارد ریال اعتبار از همین اعتبارات تخصیص داده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان بهمئی در شهر لیکک زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم توجه ویژه به توسعه اماکن ورزشی در این نقطه از شهرستان، میزان 45 میلیارد ریال از اعتبارات حوزه نفتی شهرستان را به احداث یک مجموعه ورزشی در شهر لیکک اختصاص دادیم.

بیوکانی در پایان از فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی و مجموعه همکاران خود در اداره کل ورزش و جوانان استان برای پیگیری و تخصیص این اعتبار تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی