نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1396 - 15:32
دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشگاه یاسوج امروز ظهر در جلوی مسجد الغدیر این دانشگاه در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ تجمع و بیانیه صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ دانشجویان، مسئولین و اساتید دانشگاه یاسوج در پاسخ به سخنرانی سخیف و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا امروز ظهر با تجمع و سردادن شعارهای انقلابی اعتراض صریح و تند خود را اعلام کردند.

این دانشجویان ضمن برپایی تجمع با دردست داشتن پلاکاردهایی اعلام کردند که: اکنون همه جهان متوجه شده است که آمریکا غیر قابل اعتماد است و به هیچ معاهده ای نیز پایبند نمی باشد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه یاسوج آمریکا را دشمن تمامی ادیان آسمانی جهان دانستند و از مسئولین خواستند با روحیه انقلابی مواضح صریح و روشن خود را اعلام و ادامه کنند.

همچنین این دانشجویان بیانیه ای را در پایان مراسم قرائت کردند که در زیر آورده شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز ما دانشجویان و اساتید و کارمندان دانشگاه دولتی یاسوج  دور هم جمع گردیده ایم تا فریاد خشم خودمان رو برسر غاصبان حق ملت و یاوه گویان لیبرال غرب از جمله آمریکا و ایادیش بزنیم جا دارد تا از تمام مردم ومسئولینی که در قالب های مختلف به حمایت از ایران و سپاهیان غیور پرداختند صمیمانه و از طرف قشر دانشجویی تقدیر و تشکر کنیم چرا که همین ایستادگی ها و حمایت های مردم می باشد که دولت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

حضور فعالانه و به موقع و هوشیارانه و مجاهدانه سپاه پاسداران در عرصه های مختلف باعث عصبانیت آمریکا شده است.
ما می دانیم که دولت آمریکا از اینکه سپاه پاسداران یار یاور مظلومان سوری و . . . هست ناراحت است، به آن ها میگوییم به جهنم که ناراحتید.

ما می دانیم که دولت آمریکا از اینکه دولت جمهوری اسلامی به کمک مردم میانمار و غزه و یمنی رفته است ، ناراحت است، ما شمارا به جهنم حواله می کنیم.

یک زمانی عربستان صعودی سگ آمریکا در منطقه بود و حرف آمریکا را میزد حال جالب و خنده دار است که آمریکایی ها شده اند سگ صعودی ها و حرف از خلیج عربی می زنند،خوبه ،فقط به جای واژه بی سواد ،بنویسید ،البته این طنز نیست ولی ناشی آلزایمر لحظه ای و جنون آنی ابرقدرتی است که فعلا با دوشیدن گاو منطقه ای اش سر می کند ،زهی خیال باطل که عن قریب هم گاو فلج حواهد شد و هم ابرقدرتی شما فرو حواهد ریختبه امید روزی که از کربلا با کاروان سپاهیان حسین یک به یک کاخ های ستم را فتح نماییم و قدس عزیزمان را به دامن مسلمانان باز گردانیم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی