نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1396 - 23:46
امام جمعه موقت چرام گفت:اعتماد به آمریکا و شیطان بزرگ ثمره اش همین سخنرانی عجولانه و از روی تعصب ریاست‌جمهوری کشور است که مصداق ضرب المثل "نوش دارو بعد از مرگ سهراب" است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛حجت الاسلام مجتبی فرهمند امام جمعه موقت چرام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری و تحلیلی بیان کرد: مدعیان وحدت ملی امروز همان هایی هستند که برجام، این دروغ بین المللی را در ۲۰ دقیقه به تصویب رساندند و توجهی به منافع ملی نکردند.

 

 وی افزود:آنها کسانی هستند که سپاه و موشک های بالستیک و شعار "مرگ بر آمریکا" را مانع دستیابی تفاهم دانستند و امروز همه دست به دامن سپاه پاسداران یا همان دولت با تفنگ شده اند.

 

 حجت الاسلام فرهمند در ادامه اظهار کرد: به راستی چه کسی با وحدت ملی آن هم زیر خیمه ولایت فقیه مخالفت کرد؟

 

امام جمعه موقت چرام افزود: آن زمانی که ولایت فقیه فرمودند به آمریکا اعتمادی نیست و باید ظرفیت های داخلی نظام باشد، مدعیان وحدت ملی حرف آشتی جهانی و رابطه با شیطان را می زدند.

 

 وی افزود: امروزه که تیرشان به سنگ بی اعتمادی آمریکا خورده است، تازه به ۵ سال قبل رسیده اند و راه مقابله با شیطان بزرگ را اقتصاد مقاومتی می بینند.

 

 این مسئول گفت: وقتی این جماعت از وحدت ملی حرف می زنند یعنی یک ضرر بزرگ متوجه کشور و ملت شده است و باعث و بانی این ضرر هم خود آنها هستند.

 

حجت الاسلام فرهمند افزود: اعتماد به آمریکا و شیطان بزرگ ثمره اش همین سخنرانی عجولانه و از روی تعصب ریاست‌جمهوری کشور است که مصداق ضرب المثل "نوش دارو بعد از مرگ سهراب" است.

 

انتهای پیام/ک

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا