نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1396 - 19:28
معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام:
مذاکرات درصورت تامین منافع کشور ادامه خواهد داشت/درصورت زورگویی دشمن،پاسخ نظام مقدرانه خواهد بود
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: اگر دشمن بخواهد خارج از این موارد اقدامی را انجام دهد،قطعاً نظام جمهوری اسلامی این توان را خواهد داد که پاسخ مقتدرانه ای در مقابل این ماجرا از خود نشان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی بیان کرد:بحث برجام یک پروژه ملی است و مجموعه ای از متولیان و معتمدین نظام این پروژه را بررسی می‌کنند.

 

 وی افزود:موضع نظام را در صحنه بین المللی درمقابل 5+1 اعلام می‌کنند و یقیا سیاست گذاری مقام معظم رهبری هوشمندانه خواهد بود.

 

 محمدی عنوان کرد:ضمن اینکه ما اعتمادی به آمریکا نداریم اما برای شرایط دیپلماسی و همراهی افکار عمومی دنیا نظام تشخیص داد که مذاکراتی را در حوزه هسته ای با 5+1 داشته باشد.

 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: تا زمانی که منافع و مصالح ما تامین شود و دشمن حق مسلم ما را بپذیرد و از زورگویی و زیاده خواهی دست بر دارد، مباحث هسته ای و مذاکرات ادامه خواهد داشت.

 

  این مسئول اضافه کرد: اگر دشمن بخواهد خارج از این موارد اقدامی را انجام دهد،قطعاً نظام جمهوری اسلامی این توان را خواهد داد که پاسخ مقتدرانه ای در مقابل این ماجرا از خود نشان دهد.

 

 وی افزود: تیم نظارت بر اصول مذاکرات در این مباحث وجود دارد، طوری عمل می کنند که منافع کشور در امان بوده و باید تلاش کنند که به منافع ما وارد نشود.

 

انتهای پیام/ا

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی