نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1396 - 10:06
به همت اداره آموزش و پرورش بهمئی صورت گرفت؛
اهدای بيش از۱۸۰ بسته حمايتي به دانش آموزان متوسطه شهرستان بهمئي
طی مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش بهمئی بسته های حمایتی به دانش آموزان خوابگاه های شبانه روزی متوسطه اول و دوم در شهرستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛اين مراسم با حضور رئيس اداره آموزش و پرورش ،معاونان، کارشناسان ،خبرنگار صداوسيما به همراه مسئولان مدارس و دانش آموزان  در  شهر ليكك، روستاهاي سيد صفي وسرلیکک برگزار شد.

صادق جريده، رئيس اداره آموزش و پرورش بهمئي در این مراسم گفت: این بسته حمایتی در قالب طرح دست های مهربانی  و در راستای حمايت از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم ، براي تقويت روحيه خودباوري و رفع دغدغه هاي جانبي ، جهت دهي به آموزش و پيشرفت علمي اين دانش آموزان  اجرا شد.

وی گفت : این هدایا که شامل كيف با لوازم كامل ، وسايل بهداشتي و آموزشي می باشد، بین دانش آموزان خوابگاه های شبانه روزي عفاف، شهیدستمی و دانش آموزان مقطع متوسطه اول خوابگاه شبانه روزي اثني عشري وبنت الهدی توزیع شد.

مويدي، معاون پشتيباني و مالي  اداره آموزش و پرورش در اين مراسم از حمايت هاي مادي و معنوي اين اداره از خوابگاه هاي شبانه روزي در بهمئی خبر داد و گفت: از امروز  توجه و تدابیر بيشتري به مراكز شبانه روزي شهرستان بهمئي داریم.

حبيبي اصل ، کارشناس آموزش متوسطه شهرستان بهمئي در این مراسم از ارتقاء سطح علمي دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نسبت به گذشته خبر داد و با اشاره به اينكه ، سطح آموزشي و تدريس دبيران مقاطع متوسطه در شهرستان بهمئي  به روز  است،  گفت : خوشبختانه با اجراي برنامه هاي مختلف آموزشي و استقبال دبيران مقطع متوسطه اول و دوم ، زمينه پيشرفت علمي و انجام كارهاي عملي به صورت چشمگيري در  شهرستان بهمئي وجود دارد.

در اين مراسم كه در جمع دانش آموزان مدارس شبانه روزی برگزارشد،دانش آموزان به بيان ديدگاه  و خواسته هاي خود پرداختند.

در پايان اين مراسم هدايا بين كليه دانش آموزان  خوابگاه های شبانه روزي توزيع شد و دانش آموزان و مسئولان  خوابگاه هاي شبانه روزي از تلاشهاي مديريت آموزش و پرورش ، معاونت پشتيباني و مالي و حوزه آموزش متوسطه تقدير و تشكر كردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی