نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1396 - 14:08
مردم و مسوولین شهرستان دنا با اتحادی مثال زدنی در تجمع بزرگ حمایت از مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در مقابل اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا و سیاست های استکبار جهانی شرکت نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهار فصل به نقل از سفیر دنا؛ صبح امروز مردم و مسوولین شهرستان دنا با اتحادی مثال زدنی در تجمع بزرگ حمایت از مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در مقابل اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا و سیاست های استکبار جهانی شرکت نمودند.

علی ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در این مراسم با بیان اینکه این اتحاد و همبستگی سبب ضعف دشمنان کشور خواهد شد عنوان کرد: واکنش مردم در سراسر کشور در اعلام حمایت از سپاه پاسداران و مواضع نظام برگ زرین دیگری بود که در کتاب انقلاب ورق خورده است .

ستوده نیا هدف آمریکا ودشمان کشور را تعطیل کردن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:اگر امروز دولت آمریکا صحبت از تحریم ایران می کند در واقع هدفش تحریم نیست بلکه میخواهد ما را تعطیل کند ولی نظام جمهوری اسلامی ایران هربار این سناریو را در هم شکسته و از نفوذ دشمنان جلوگیری کرده است که این را موحون درایت، اتحاد و همبستگی مردم هستیم.

حجت السلام مصباح نژاد،امام جمعه شهر سی سخت در ادامه این مراسم با بیان اینکه امریکا همان شیطان بزرگ است که نیرنگ و توطعه چینی از خصلت های اوست اظهار داشت: شهادت در راه خدا افتخار ماست و عصبانیت امریکا از قدرت های روزافزون وموفقیت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف است.

مصباح نژاد با اشاره به ناراحتی امریکا از خنثی شدن توطعه های خود در منطقه افزود: ملت ما سربازان خود را هیچ وقت تنها نمی گذارد و با همدلی و اتحاد حول محور ولایت فقیه، یک دست و یک صدا می گویند"سپاه مایه افتخار ماست" .

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا، شامگاه جمعه ۲۱ مهرماه، ضمن اعلام راهبرد جدید دولت آمریکا در رابطه با ایران و برجام، از تریبون کاخ سفید، با لحن تندی در سخنان خود به ملت ایران بی‌احترامی کرد.
وی در تبیین سیاست جدید کشورش در قبال جمهوی اسلامی ایران، از مردم ایران به عنوان ملتی تروریسم نامبرد و در سخنان خود از واژه جعلی "خلیج ع رب ی" به جای "خلیج فارس" استفاده کرد که طی چند روز گذشته با سیل اعتراضات گسترده اقشار مختف مردم در اقصی نقاط کشور مواجه شده است.

انتهای پیام/د

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی