نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مهر 1396 - 0:03
یکی از مخاطبان سایت خبری تحلیلی چرام طی ارسال پیامی دلیل پذیرفتن سمت شهرداری را از شهردار خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛یکی از مخاطبان سایت خبری تحلیلی چرام طی ارسال پیامی دلیل پذیرفتن سمت شهرداری را از شهردار خواستار شد.

 

گفتنی است که در این پیام هرچه آمده است عینا تکرار می شود.

 

در این پیام آمده است:

سلام خدمت شهردار محترم جناب اقای نوری 

در اخبار خواندیم هیچ جایی به اندازه شهرداری بحران زده نیست وظاهرا التماس به کمک دارید. نظر این برادر را به نکات زیر جلب میکنم بعنوان یک شهروند گوش کنید.

اولا شما عضو همین شهرداری بودید واز بحران وبلایی که سر این شهرداری امده،آگاه بودید.

دوما انهایی که شما را انتخاب کردند، انتظار تغییر در رویه و بهبود اوضاع شهرداری وجلوگیری از ریخت وپاشها ومیهمانی هایی که ارتباطی با شهرداری ندارد، داشتند ودارند .

سوما بنظر بنده هیچ عقل سلیمی نباید بار کج دیگران را بردارد مگر اینکه توان راست کردن آن وخروج از بحران را بتواند عملی سازد وگرنه پذیرش این مسولیت با این همه بدهکاری بخصوص حقوق دوازده ماهه کارکنان محال است.

چهارم شما چقدر باید منابع ایجاد کنید تا این نابسامانی را درست کنید وپذیرش چنین مسولیتی باعرض معذرت با عقل جور در نمی آید زیرا شما ندانسته نپذیرفتید بلکه دانسته این کم وکاستیها را پذیرفتید وحالا هم باید گلایه نکنید .

اصولا هرکی می آید بحران بوجود می آورد.لااقل یکی بیاد بگوید چرا این بحران را بوجود آورده ومورد سوال قرار بگیرد تا دیگران یا شما به این درد گرفتار نشود.

براساس داشته ها وتوان قدم بردارید ونه خارج از دستورات و اهداف.نحوه های مدیریت هم مهم است  واین نوشته در حالت نگاه خوشبینانه به این موضوع است.

اگر غیر این صورت، بحث دیگری است وبهتر است بگویم ازکسی مثل شما که دراین مسند قبلا بوده اید، بعید بود که این مسولیت را بپذیرید.

 

سید علی رضوی جو

 

انهتای پیام/ض

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی