نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مهر 1396 - 11:22
در روزهای اخیر و طی گفتار سخیف رییس جمهوری آمریکا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارگانهای مختلف استان با حضور در مرکز فرماندهی سپاه فتح استان مراتب قدردانی خود را به پیشگاه سلحشوران همیشه بیدار سپاه، حمایت و پشتیبانی خویش را از سپاه اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در روزهای اخیر و طی گفتار سخیف رییس جمهوری آمریکا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نهادها و ارگانهای مختلف با حضور در مرکز فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تشکر و سپاس به پیشگاه سلحشوران همیشه بیدار سپاه، حمایت و پشتیبانی خویش را از سپاه اعلام داشتند.

امروز در ادامه این دیدارها مدیرکل و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خویش در دفتر فرماندهی سپاه فتح و دیدار با سردار یدالله بوعلی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه سپاه پاسداران در راستای حراست از انقلاب اسلامی از این نهاد ارزشی اعلام حمایت کردند.

در این دیدار صمیمی سردار بوعلی با ترسیم نقشه دشمن در منطقه خاورمیانه و بیداری همه نیروهای مسلح بخصوص  دریادلان سپاه در همه مقاطع زمانی را یادآور شد.

در پایان این دیدار ارزشی با گرفتن عکس یادگاری به اتمام رسید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی