نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مهر 1396 - 12:41
جشنواره غذای سالم به همت مرکز پیش دبستانی طلوع شهر سی سخت، در راستای آموزش و ترویج استفاده از مواد غدایی سالم در افراد جامعه بخصوص کودکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهار فصل به نقل از سفیر دنا؛ صبح امروز به مناسبت هفته سلامت، جشنواره "غذای سالم" در مرکز پیش دبستانی طوع شهر سی سخت با حضور کودکان پیش دبستانی و اولیای آنان همچنین کارشناسانی از مرکز بهداشت و درمان و آموزش و پرورش شهر سی سخت برگزار شد.

صغری الله پور مدیر پیش دبستانی طلوع هدف از برگزاری این برنامه را ترویج فرهنگ صحیح تغذیه در بین کودکان عنوان کرد و افزود:الگوی تغذیه افراد از کودکی شکل می گیرد و ما باید با آموزش های مناسب در شکل گیری این الگوی مناسب دخیل باشیم.

الله پور خاطر نشان کرد: کیفیت و کمیت تغذیه به ویژه در دوران کودکی تاثیر زیادی در رشد و تکامل افراد دارد، از این رو باید به مسئله تغذیه و غذای سالم توجه بیشتری داشت.

بهرام پور کارشاس آموزش ابتدایی در جمع مدعوین عنوان کرد: باتوجه به وجود مواد غذایی ناسالم و بدون ارزش غذایی در بوفه های مدارس و مراکز آموزشی، قطعاً ترویج و برگزاری چنین برنامه هایی می تواند در پیشگیری از تغذیه ناسالم افراد بخصوص در کودکان نقش بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: با تقویت پیش دبستانی های موجود در سطح شهرستان و ارائه آموزش های لازم می توان زمینه عدم استفاده از خوراکی های نا سالم که ارزش غذایی کاذب دارند را ایجاد کرد.

بهرام پور در پایان از برگزاری جشنواره بزرگ "تغذیه و غذای سالم" به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان با حضور کلیه مراکز پیش دبستانی در سطح شهرستان دنا در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/د

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی