نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1396 - 9:14
یکی از این ترکیدگی ها در بلوار شهیدبازگیر خیابان سپاه اتفاق افتاده است که هر روز صبح تا ظهرمقدار آب زیادی از آن به هدر می رود که اگر بخواهیم محاسبه ای حدودی و احتمالی انجام دهیم خواهیم دید مقدار زیادی آب در این مکان به هدر می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی کشور ایران یکی از استانهایی است که از نعمت پرآبی برخوردار می باشد ولی این پرآبی به طور متوسط اندازه گیری شده است. این در حالی است که برخی از نقاط این استان با مشکل کم آبی شدید روبرو می باشد که گزارشاتی از این نقاط در سایت چهارفصل درج شد.

از طرفی سازمان آب و فاضلاب به صورت مداوم و پیاپی از مردم استان می خواهد که در مصرف آب صرفه جویی کنند که برای مناطقی که با معضل کم آبی روبرو هستند مشکلی پیش نیاید اما می بینیم که این سازمان در رسیدگی و پیگیری به شکستگی های آب در خیابان ها و کوچه ها کند عمل می کند و البته این نیز به اطلاع شهروندان به این سازمان جهت برطرف کردن مشکلات شکستگی و ... برمی گردد.

یکی از این ترکیدگی ها در بلوار شهیدبازگیر خیابان سپاه اتفاق افتاده است که هر روز صبح تا ظهرمقدار آب زیادی از آن به هدر می رود که اگر بخواهیم محاسبه ای حدودی و احتمالی انجام دهیم خواهیم دید اگر هر پنج دقیقه یک لیتر از این لوله خارج می شود که در یک ساعت 12 لیتر آب می شود و در یک صبح تا ظهر یعنی شش ساعت 72 لیتر آب به هدر می رود و این در حالی است که یک هفته از این ماجرا می گذرد و می توان گفت حدود 504 لیتر آب هدر رفته است که نیاز است مسئولین هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و رفع ترکیدگی این لوله اقدام نمایند.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی