نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1396 - 10:35
قطعی مکرر آب درطی روزهای اخیر درمنطقه بلوار عدل شهر یاسوج ،ضمن اینکه مردم را به ستوه آورده و زمینه نارضایتی و اعتراضات اهالی منطقه را فراهم کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛کشور ایران به سبب قرارگرفتن قسمت اعظم آن در یک منطقه گرم و خشک به طور معمول با مشکل کم آبی روبرو می باشد این درحالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی کشور ایران در مقایسه با وضعیت کشور یکی از استانهایی است که از نعمت پرآبی برخوردار می باشد ولی این پرآبی به طور متوسط اندازه گیری شده است و گفتنی است که برخی از نقاط این استان با مشکل کم آبی شدید روبرو می باشد که گزارشاتی از این نقاط در سایت چهارفصل درج شد. قطعی مکرر آب  درطی روزهای اخیر درمنطقه بلوار عدل شهر یاسوج ،ضمن اینکه مردم را به ستوه آورده و زمینه  نارضایتی و اعتراضات اهالی منطقه  را فراهم کرده ، این  مساله در صورت عدم  اقدام به موقع مسئولین، ممکن است به چالشی جبران ناپذیر برای منطقه تبدیل شود .

در این زمینه خبرنگار ما به میان مردم رفته است و طی یک گزارش میدانی از نظرات مردم درباره قطعی این آب جویا شده است.

در ابتدای این گزارش یکی از شهروندان منطقه عدل با اشاره به قطعی مکرر آب گفت:در ساعت های متفاوت شاهد قطعی آب هستیم که این موضوع به طور متوسط در ساعت های 8 صبح تا 14 بعد از ظهر بیشتر اتفاق افتاده است و البته بعضی مواقع ساعت 14 بعد از ظهر تا 23 شب شاهد قطعی هستیم. در این زمینه از مسئولین انتظار داریم که این موضوع را پیگیری کنند و حمایت خود را انجام دهند تا هرچه سریعتر این مشکل کم آبی برطرف گردد.

جوان یاسوجی اهل این منطقه به خبرنگار ما گفت:قطعی آب تقریباً از 12 ظهر تا 19 عصر اتفاق می افتد و نیاز است که  موضوع قطعی مکرر آب در کوهتاترین زمان ممکن حل شود.

پیرمرد عدل نشین با ابراز گلایه از قطعی مکرر آب گفت:از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد شاهد قطعی آب بوده ایم و مردم از این موضوع شدیداً ناراضی هستند  و از مسئولین می خواهیم که به داد مردم برسند و این معضل را حل کنند.

مغازه دار یاسوجی در منطقه عدل گفت: از ساعت 10 صبح تا 11 شب شاهد قطعی آب هستیم و از مسئولین خواهش داریم که همت کنند و این معضل را حل نمایند چرا که خانواده ما از این موضوع رنج می برند.

دیگر شهروند یاسوجی که در این منطقه زندگی می کند گفت: بیشتر اوقات آب نداریم و از ساعت 11 صبح تا 19 عصر شاهد قطعی آب هستیم و انتظار داریم که این معضل برطرف شود چرا که منطقه عدل قلب شهر یاسوج است و انتظار می رود که با چنین معضلاتی روبرو نباشد.

در پایان باید گفت که همه این شهروندان به مشکلات قطعی آب از جمله نبود آب جهت شست و شو، حمام، پخت غذا و.... اشاره کردند. گفتنی است که قطعی آب از دیروز صبح تا امروز ادامه یافته است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی