نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. مهر 1396 - 13:04
بهشتی رو نرخ بیکاری در این شهرستان دنا را ۸/۷ درصدبا عنوان کرد و افزود: براساس مطالعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شهرستان دنا دارای کمترین نرخ بیکاری در سطح استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از سفیر دنا؛ فرماندار دنا صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دنا با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مسوولین استانی و شهرستانی از برگزاری جشن سبز خدمات رسانی در حوزه آب، برق، و آسفالت ریزی در بخش مرکزی دنا در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به توریستی بودن شهرستان دنا و شهر سی سخت ابراز کرد: مناطق حفاظت شده شهرستان دنا با ۱۷۰۰ نوع گونه گیاهی و جانوری  به عنوان ذخیره گاه زیست کره در این شهرستان می باشد.
فرماندار گفت: در حوزه گردشگری دو مورد از طرح‌های بوم‌گردی در شهرستان مورد افتتاح قرار گرفت همچنین در حوزه آب رسانی سد خرسان ۳ از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان است.

فرماندار دنا با اشاره به اینکه ۶ قطعه لوله گاز در این شهرستان وجود دارد گفت: ۷۰ کیلومتر از محور ارتباطی یاسوج به اصفهان از شهرستان دنا عبور می‌کند .
بهشتی رو با پیشرو خواندن شهرستان دنا در حوزه زیرساخت‌ها عنوان کرد: در خوزه آب، برق و راه روستایی و گاز اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: عملیات اهدایی زمین‌های دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه صورت گرفت و با دعوت از خیرین و اعتبارات شهرستان عملیات احداث این دو پروژه انجام خواهد گرفت.
بهشتی رو نرخ بیکاری در این شهرستان دنا را  ۸/۷ درصدبا عنوان کرد و افزود: براساس مطالعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کمترین نرخ بیکاری متعلق به این شهرستان است.
فرماندار دنا با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری دنا گفت: سعی و کوشش در تبدیل کردن شهرستان دنا به منطقه اول پرورش ماهی در جنوب کشور است.
بهشتی در پایان پیشنهاد ایجاد طرح ناحیه صنعتی با محوریت بخش کشاورزی را مطرح کرد و گفت: شهرستان دنا این پتانسیل را دارد که به دهکده توریستی و گردشگری تبدیل شود.

انتهای پیام/د

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی