نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. مهر 1396 - 16:17
http://safiredena.ir/
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان دنا؛
تپه نو الشهدای سی سخت با اعتبار 1/5میلیاد تومان ساماندهی می شود+تصاویر
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر به شهرستان دنا با بیان اینکه تپه نورالشهدای باید به یک مکان فرهنگی و گردشگری تبدیل شود افزود: این تپه باید متناسب با المان های شهری، طبیعت و ظرفیت گردشگری شهر ساخته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از سفیر دنا؛ علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با همراهی نماینده مردم بویراحمد و دنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاونین استاندار و مسوولین استانی و شهرستانی پس از استقبال گرم و صمیمی مردم سی سخت، به مقام شهدای گمنام ادای احترام کردند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان دنا گفت: مبلغ 1/5میلیارد تومان اعتبار از محل ارتقاء شاخص های بومی برای ساماندهی تپه نور شهدای سی سخت اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد تپه  نور الشهدا سی سخت در زمینی به مساحت 3 هکتار ساخته شده است که باید به یکی از مکانهای فرهنگی و گردشگری سی سخت تبدیل شود.

احمدی  با بیان اینکه تپه نورالشهدای باید به یک مکان فرهنگی و گردشگری تبدیل شود افزود: ساماندهی تپه نور شهدای سی سخت، باید متناسب با المان شهری، طبیعت و ظرفیت گردشگری شهر ساخته و کمتر از مصالح بتونی و سیمان استفاده شود.

انتهای خبر/د

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی