نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. مهر 1396 - 18:03
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر خود به شهرستان دنا با استقبال گرم و صمیمی مردم و مسوولین و اعتراض جمعی از اهالی شهر سی سخت در خصوص محل احداث تصفیه خانه روبه رو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از سفیر دنا؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر خود به شهرستان دنا با استقبال گرم و صمیمی مردم و مسوولین و اعتراض جمعی از اهالی شهر سی سخت در خصوص محل احداث تصفیه خانه روبه رو شد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دراستقبال پرشور مردم سی سخت به لزوم رعایت شرایط فنی و بهداشتی و بررسی دقیق محل  احداث این تصفیه خانه اشاره کرد و افزود: به زودی جلسه‌ای با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و تیم کارشناسی برگزار خواهد شد و این مسئله بررسی شود.

احمدی با اشاره به برکات اجرای طرح فاضلاب خاطرنشان کرد: احداث تصفیه خانه منجر به حفظ بهداشت محیط شده و از جمله پروژه‌های است که در کل کشور به خصوص در مناطق کوهستانی اجرا می‌شود.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود در جمه مردم سی سخت اضهار داشت: به مردم قولی نمی‌دهم که نتوانم آن را اجرا کنم اما با تشکیل کمیته فنی و کارشناس امر، این موضوع را بررسی کنیم و برای محل جدید در صورت امکان نیز بررسی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است استاندار کهگیلویه وبویراحمد پس استقبال پرشور مردم سی سخت جهت ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با حضور مسوولین استانی و شهرستانی به گلزار شهدای شی سخت عزیمت کرد.

انتهای پیام/د

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا