نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1396 - 10:05
شب گذشته دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که ساکن خوابگاه امام رضا (ع) شهر یاسوج بودند طی حرکتی در اعتراض به نبود آب گرم خوبگاه مسیر خوابگاه تا ستاد مرکزی دانشگاه را جهت اعلام اعتراض خود به مسئولین دانشگاه طی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ بنا بر گفته های شهروند خبرنگار شب گذشته دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که ساکن خوابگاه امام رضا (ع) شهر یاسوج بودند طی حرکتی در اعتراض به نبود آب گرم خوبگاه مسیر خوابگاه تا ستاد مرکزی دانشگاه را جهت اعلام اعتراض خود به مسئولین دانشگاه طی کردند.

بنا به گفته ها حرکت دانشجوها که حدود 100 نفر تخمین زده می شوند از خوابگاه امام رضا به سمت ستاد مرکزی دانشگاه در اعتراض به مشکل آب گرم خوابگاه بوده است که آنها را با مشکلاتی روبرو کرده است و مثل اینکه تعمیراتی که این مدت در حال انجام بود، ازبین رفته است و ادامه ندارد.

این روزها انتشار اخبار مشکلات دانشجویان در فضای رسانه استان بسیار زیاد شده است و روند حل این مشکلات به کندی انجام می گیرد و این مشکلات صرفاً به یک دانشگاه  خاص بر نمی گردد که نیاز است مسئولین استانی در موضوع بررسی این مشکلات و حل آنها همت بگمارند.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی