نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1396 - 15:37
ستارهدایت خواه گفت: انتظار نداریم که وزارت راه و شهرسازی ایران همانند وزارت راه کشور عراق هزینه حمل و نقل را برای زائران اربعین حسینی رایگان اعلام کنند اما چرا باید هزینه حمل و نقل زائران سه برابر شود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ پیرامون هزینه تراشی برخی مسئولان برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی یک ظرفیت عظیم و بی بدیل برای جریان سازی فرهنگی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و به تعبیری دیگر زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

 

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه امام حسن عسکری(ع) که فرمودند از نشانه های شیعه واقعی شرکت در پیاده روی اربعین است افزود: در واقع ایشان این مطلب را برای ایجاد ظرفیتی جهت شرکت هماهنگ تمام شیعیان، انقلابیون و عاشقان ائمه اطهار مطرح کردند تا زمینه تشکیل شبکه های انقلابی در سراسر جهان، ترویج فرهنگ زندگی در عصر ظهور، زمینه تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج) و معرفی ایشان به شیعیان فراهم شود.

 

عضو اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظام استکبار به دنبال تضعیف شکوه پیاده روی اربعین است، یادآور شد: نمی خواهیم بدبینانه قضاوت کنیم که این مانع تراشی ها عمدی و با برنامه ریزی نظام استکبار صورت می گیرد اما چیزی که برای همه آشکار شده این است که مجریان ستاد مرکز اربعین نسبت به اهمیت حرکت فرهنگی اربعین غفلت کرده اند.

 

هدایت خواه گفت: انتظار نداریم که وزارت راه و شهرسازی ایران همانند وزارت راه کشور عراق هزینه حمل و نقل را برای زائران اربعین حسینی رایگان اعلام کنند اما چرا باید هزینه حمل و نقل زائران سه برابر شود؟

 

وی سه برابرشدن هزینه حمل و نقل را از مصوبات رسمی سازمان امور پایانه ها و حمل و نقل دانست و یادآور شد: انتظار داریم دولت برای شرکت هرچه آسان‌تر زائران اربعین حسینی را فراهم آورند نه اینکه در آستانه اربعین حسینی هزینه های شرکت در آن چند برابر شود.

 

عضو اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه امروز شاهد آنیم که با بالا رفتن قیمت دلار هزینه مضاعفی بر زائران حسینی وارد می شود این در حالی است که دولت می‌تواند به‌راحتی قیمت دلار را کنترل کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی