نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آبان 1396 - 9:33
مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی شهرستانهای چهارگانه گفت: در طی یکماه ۵۰۰ تن در حوزه شهرستان های کهگیلویه و چرام توزیع سیلندر داریم و مهمترین دلیل کمبود و یا در واقع نبود سیلندر گاز در یک هفته اخیر در سطح شهرستان، استاندار سازی جایگاه تخلیه سیلندر شهر چرام بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛امیرحسین سبزی پور مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی شهرستانهای چهارگانه به خبرنگار چرام بیان کرد: در سطح شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده فقط یک مورد تأسیسات سیلندر پرکنی وجود دارد که این یک مورد با مالکیت امور عشایر کهگیلویه ودر شهر چرام است. 

 

 سبزی پور گفت : در طی یک ماه ۵۰۰ تن در حوزه شهرستان های کهگیلویه و چرام توزیع سیلندر داریم و مهمترین دلیل کمبود و یا در واقع نبود سیلندر گاز در یک هفته اخیر در سطح شهرستان، استاندار سازی جایگاه تخلیه سیلندر شهر چرام بوده است. 

 

وی افزود : تاکنون در زمینه توزیع سیلندر گاز هیچگونه مشکلی نداشتیم و بر اساس نیاز عاملین،توزیع سیلندر گاز انجام می گیرد. 

 

سبزی پور در ادامه با بیان اینکه در سطح شهر دهدشت سه باب جایگاه سی ان جی و یک باب در حال احداث داریم،اظهار کرد : جایگاه سی ان جی آقای ضیایی با ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر بنزین معمولی،۱۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر و ۱۰۰ هزار لیتر نفت و گازوییل در ماه های شهریور و مهر اقدام به تعمیرات نموده است.

 

 سبزی پور گفت : جایگاه آقای ضیایی در ۲۵ مهرماه امسال عملیات تعمیرات و باز سازی آن به پایان رسیده و از تاریخ فوق بهره برداری شده است. 

 

رییس شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی چهار شهرستان گفت: در سطح شهر دهدشت دو باب فروشندگی نفت و گازوییل،در قلعه رییسی یک باب و در دیشموک نیز یک باب جهت بخش صنعت، کشاورزی، راهسازی و سایر موارد غیر حمل و نقل وجود دارد.

 

 سبزی پور در ادامه از فروش سوخت سی ان جی در ۶ ماهه اول سال ۹۶ خبر داد و گفت: در شهر دهدشت در ۶ ماهه اول سال ۹۶ حدود ۶ میلیون و هفتصد متر مکعب سوخت سی ان جی به فروش رسیده است.

 

وی آمار بسیار جالبی از فروش روزانه سوخت سی ان جی و گازوییل داد و گفت: در شهرستان کهگیلویه روزانه در حدود ۸۰ هزار لیتر بنزین و ۳۰ هزار لیتر گازوییل از طریق جایگاه های سوخت به فروش می رسد.

 

سبزی پور در پایان گفت: جایگاه آقای فتاحی واقع در جاده طولیان از ۳۰ مهرماه به منظور انجام عملیات تعمیرات و بازسازی اقدام می شود.

 

انتهای پیام/چ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی