نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آبان 1396 - 12:18
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: استعفای شفاهی خود را با جمله "دیگر نمی‌توانم در این شهرستان خدمت کنم" به مدیرکل آموزش و پرورش استان داده ام و سرپرست آموزش و پرورش دنا نیز مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از سفیر دنا؛ سپهدار مجلسی‌نژاد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در مصاحبه با سفیر دنا عنوان کرد: استعفای شفاهی خود را با جمله "دیگر نمی‌توانم در این شهرستان خدمت کنم" به مدیرکل آموزش و پرورش استان داده ام.

مجلسی نژاد در خصوص علت استعفای خود بیان کرد: به دلیل میدان دادن به جوانان و مهیا نمودن زمینه حضور نیروهای جوان در عرصه مدیریت، استعفای خود را اعلام کردم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا ابراز کرد:خوشحال هستم که نزدیک به چهار سال به عنوان مدیر در این شهرستان، اخلاق مداری را نهادینه کردم به گونه ای که تأثر آن را در ناراحتی همه کارمندان اداره و فرهنگیان این شهرستان از استعفای من می توان مشاهده کرد.

سپهدار مجلسی نژاد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه فاصله بین معارفه و تودیع یک مدیر، انصاف و اخلاق مداری است اظهار داشت: تصمیمی است که گرفته شده و از این تصمیم ناراحت نیستم بلکه وجدانم راحت است.

وی گفت: منافع شخصی را فدای منافع جمع کردم و در حد توان جایگاه واقعی فرهنگیان این شهرستان را بهسازی نمودم و خوشحالی من از خوشحالی فرهنگیان این شهرستان است.

مجلسی نژاد از برگزاری مراسم تودیع خود و معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان دنا در روز چهارشنبه سوم آبان ساعت 9:30 خبر داد و گفت: صحبت های پایانی خود را در این مراسم با حضور فرهنگیان و سرپرست جدید خواهم زد.

مدیر مستعفی آموزش و پرورش دنا با اعلام " محمود حدادی" به عنوان سرپرست جدید این اداره عنوان کرد: استعفای من هیچ ارتباطی با استعفای  مدیر آموزش و پرورش بویراحمد ندارد و به صورت اتفاقی با یکدیگر همزمان شده است.

گفتنی است سپهدار مجلسی‌نژاد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا که در 17 بهمن 92 تا 1 آبان 96 سکان مدیریتی این اداره را بر عهده داشت که داری  مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن اسلامی، و از جانبازان سرافراز استان کهگیلویه وبویر احمد می باشد.

انتهای پیام/د

http://safiredena.ir/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی