نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1396 - 8:39
صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی خبری چهارفصل از تغییر در مدیریت این سایت اطلاع رسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ این پایگاه اطلاع رسانی فعالیت رسمی خود را از سال 1391 تا کنون با شعار "مطالبه مشکلات مردم افتخار ماست" آغاز کرد.

 

قریب به 5 سال از فعالیت مستمر این پایگاه خبری می گذرد؛ این پایگاه خبری طی این مدت با فراز و فرود های زیادی مواجه شده است.

 

اکنون که این رسانه طی فعالیت چند مدت اخیر در زمره یکی از برترین رسانه های تاثیرگذار استان قرار گرفته است؛ شورای همفکری این رسانه با نظر مدیرمسئول سابقش(مصطفی گلستانی فر) تصمیم به انتخاب مدیرمسئول جدیدی گرفته است.

 

 

مصطفی گلستانی فر که دارای مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر است و طی چند سال فعالیت در عرصه رسانه با تولیدات مختلف در حوزه رسانه و نرم افزار توانسته بود جای مناسبی در این عرصه پیدا کند، بعلت حضور در سنگر دیگری جای خود را به محمد نجفی نژاد با سابقه پنج سال حضور مستمر در عرصه رسانه ای استان خواهد داد.

 

مصطفی گلستانی فر؛ طراح نرم افزار های اندروید، تا کنون توانسته است چندین نرم افزار موفق در این عرصه را به جامعه رسانه ای استان ارایه دهد.

 

نجفی نژاد دارای کارشناسی مهندسی مکانیک است که سابقه فعالیت در عرصه تولیدات رسانه ای ، مدیر سایت بصیریاران و سردبیری سایت چهارفصل را در کارنامه خود دارد.

 

گفتنی است مراحل انتقال مجوز مدیرمسئولی سایت چهارفصل  از طریق مجاری قانونی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است.

 

همچنین در حکمی که از سوی مسئول موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است؛ از زحمات مصطفی گلستانی فر در طی مدت زمان مدیرمسئولیش در سایت چهارفصل تقدیر و تشکر بعمل امده است و برای مدیر مسئول جدید؛ محمد نجفی نژاد آرزوی موفقیت و سربلندی در انجام ماموریت های محوله آمده است.

 

گفتنی است با حکم مدیرمسئول جدید سایت چهارفصل، امین شیخ ممو از فعالان رسانه ای استان نیز بعنوان دبیر سایت چهارفصل منصوب شد و از زحمات سجاد شفیعی در این سمت تقدیر و تشکر بعمل آمده است.

 

پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل از نخستین سایت های راه اندازی شده در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال 92 توانست از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شکل مجوز فعالیت رسمی دریافت کند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی