نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1396 - 15:53
توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)؛
کتاب «رسالتان قاعده لاضرر التعارض بین الأدله» منتشر شد
در حاشیه برگزاری اولین کنگره بزرگداشت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ، از کتاب« رسالتان قاعده لاضرر التعارض بین الأدله » که به زبان عربی نوشته شده است ، رونمایی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل در حاشیه برگزاری اولین کنگره بزرگداشت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ، از کتاب« رسالتان قاعده لاضرر التعارض بین الأدله » که به زبان عربی نوشته شده است ، رونمایی شد .

 

مرتضی رحیمی نژاد نویسنده این کتاب به جزئیات بیشتری از این کتاب اشاره نمود و گفت : این کتاب تقریرهای درس امام خمینی (ره) می باشد که شاگرد برجسته ایشان و علامه ادیب و فقیه مجاهد و عالم ربانی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی زمانی که در قم در درس های ایشان شرکت می کردند ان را می نوشتند و در آن جزئیات افکار استادش (امام خمینی) را به رشته تقریر درآورده است .

 

وی افزود : آیت الله ملک حسینی دو باب مختلف را در این کتاب مدنظر قرار داده که اولی «قاعده لاضرر» و دومی «تعارض بین ادله» است با توجه به اینکه نسخه خطی ان موجود بود ، بنده آن را تحقیق کردم ، مستندسازی انجام دادم و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ان را چاپ کرده و برای کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است .

انتهای پیام /ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی