نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آبان 1396 - 17:49
مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مانور دورمیزی پدافند غیر عامل با موضوع پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خبر داد و افزود با توجه به بروز برخی بیماریهای نوظهور، برگزاری چنین مانورهایی الزامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل عبدالله بهمنش از برگزاری مانور دورمیزی پدافند غیر عامل  با موضوع پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در روز دوشنبه ، هشتم آبان  در این اداره کل خبر داد و گفت : به منظور بالا بردن ضریب امنیت غذائی با منشاء دامی و همچنین پیشگیری ازبیماریهای واگیر و غیرواگیر درحوزه دام و بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان و بروز خسارت و نیز مقابله با تهدیدات دشمنان درحوزه اقتصادی این مانور با حضور دستگاه های اجرائی همکار در سطح استان برگزار خواهد شد .

 

بهمنش گفت: با توجه به اتفاقاتی که در حوزه مبارزه با بیماری‌های دام طی سالیان قبل رخ داده است و بنا به تجربه کسب شده از حوادث و همچنین بروز برخی بیماریهای نوظهور و نوپدید برگزاری چنین مانورهایی الزامی است.
 
شایان ذکر است این مانور با محوریت  اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد وباحضور مدیریت بحران استانداری ، مدیریت پدافندغیرعامل ، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی ، جهادکشاورزی ، محیط زیست و... روزدوشنبه ، هشتم آبان درمحل این اداره کل برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام / ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی